04/01/2015 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
smogfrogie
Mountainbiker

Re: 04/01/2015 Snellegem

Post by smogfrogie »

debiker wrote:Die paardenwereld is te doen hoor om erdoor te rijden ! Er al doorgereden zonder af te stappen !
Vroeger was het goed berijdbaar en kon quasi iedereen blijven fietsen. Maar de laatste maanden lag het er wel zeer slecht bij, dan heb ik het voornamelijk over die dreef naar de Torhoutse Steenweg en niet dat stuk naast de Diksmuidse Heirweg. De dreef is/was niet te doen zonder spoor en zelfs de zijkanten naast de bomenrijen waren niet meer berijdbaar. Al enkele weken er niet meer geweest omdat je daar toch steeds moest afstappen, maar ik vermoed dat het er niet beter is op geworden met dat zand.
Als er keuze is, neem ik wel de watjes kant of het reeds vermelde alternatief enkele honderden meters verder ;-)
stef007
Mountainbiker

Post by stef007 »

stef hier ik kom dus van richting torhout en zou inpikken aan het oude kazerne in zedelgem en betaal dan zeker als ik bij de start kom op welke afstand zit ik dan
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

stef007 wrote:stef hier ik kom dus van richting torhout en zou inpikken aan het oude kazerne in zedelgem en betaal dan zeker als ik bij de start kom op welke afstand zit ik dan
Das goed hoor. Ik moet dat eens bekijken op hoeveel kilometer je dan inspringt. Morgen gaan we starten met pijltjes hangen, misschien dat ik er aan denk om de kilometrique in de gaten te houden.
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Vandaag ook het "spelebosje met de bulten" klaargemaakt. :bounce: :bounce: 't is precies het telenet bos geworden met die linten. :-D Maar vooral, t ziet er goed uit... vlot te rijden, goed aangeduid, en mogelijkheid om te bissen. De opstoppingen van voorgaande edities zullen hopelijk wat uitblijven. We hebben het bosje bewust op het laatste van de grote rit gestoken. Dan kunnen de "echte" zich nog eens volledig laten gaan. :oops: :oops: Als ik er morgen aan denk #-o pak ik mijn kodakske mee, en probeer ik jullie wat beeldjes te bezorgen.
full-bull
Mountainbiker

Post by full-bull »

Gaat deze rit door? Als je deze rit aanklikt via mountainbike. be staat "afgelast"maar op datum 20-04-2014.
Hopelijk gaat hij door, heb er veel zin in. Voorlopig zijn we al met 4.
verry slowwww
Mountainbiker
Location: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Post by verry slowwww »

hopelijk droog,ik kom af :wink:
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

de vtt gaat zeker door juist bevestiging gekregen
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

DE RIT GAAT HEEEL ZEKER DOOR !!!!!!!!!!!!
Vertel het door !!!! Laat het aan alle fietsers weten , aub ??
Nu we zo'n mooie samenwerking hebben met ettixx, lazer, telenet, palm, ... Is het jammer dat er zo'n foutje gebeurt op het forum.
Ik heb één van de moderatoren een bericht gezonden om dit probleem ASAP op te lossen.
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

de ghostbikers zijn zoals gewoonte zeker aanwezig met een delegatie :-D =D>
meridagirl
Mountainbiker

Post by meridagirl »

Oef deze rit gaat door. Ik zal zeker present tekenen en het goede nieuws verspreiden.
Post Reply