da mag na eens gezegt worden e bulls69;patje2 merci staan al enige vermeld in mijn agenda
groetjes
Kalender nachttochten
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Nachttochten 2015
Café Coureur Night Ride XXL
Het nieuwe jaar beginnen met een flinke night ride? Het kan bij Café Coureur in Kortessem (nabij Hasselt). Op zaterdag 3 januari om 16.00 organiseren ze een 150 kilometer lange MTB endurance tocht. Er is bevoorrading, de après (met braadworst en stoemp) en een goodiebag. De route en fun onderweg wordt verzorgt door Jean Biermans.
Neem een degelijke conditie, 25 euro en een extra set batterijen voor de verlichting mee. Er is een beperkt aantal plaatsen dus reserveer snel je plek via: hello@cafecoureur.cc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cafecoureur.cc" onclick="window.open(this.href);return false;

Het nieuwe jaar beginnen met een flinke night ride? Het kan bij Café Coureur in Kortessem (nabij Hasselt). Op zaterdag 3 januari om 16.00 organiseren ze een 150 kilometer lange MTB endurance tocht. Er is bevoorrading, de après (met braadworst en stoemp) en een goodiebag. De route en fun onderweg wordt verzorgt door Jean Biermans.
Neem een degelijke conditie, 25 euro en een extra set batterijen voor de verlichting mee. Er is een beperkt aantal plaatsen dus reserveer snel je plek via: hello@cafecoureur.cc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cafecoureur.cc" onclick="window.open(this.href);return false;

mx#41 wrote:Hallo, iemand die iets meer info kan geven over de nightride in Esquelmes?
grts, Davy.
Heb deze al enkele malen gereden veel boerewegels hier en daar een zelf aangelegde track in een bosje die wel technis zijn wel elk jaar een ander parkoer zeker nooit voor softi gaan Wel zeer klijne org. Er is wel een plaats voorzien waar je je an omkleden maar geen douches En de bike proper maken kan aan 2spuiten waarvan 1hoge druk maar er in nooit geen overompeling van bikers dus dit is geen probleem
Vorig jaar ook gereden met mijn dochterke en Patje trouwens gespot op de rit toen, mooi ritje en idd alles lekker kleinschalig en gezellig!
Twijfel of ik er terug zal zijn, eerst wat het weer voor vrijdagavond afwachten...
Oja, heb nog een kort filmke van toen
Esquelmes 2014
Twijfel of ik er terug zal zijn, eerst wat het weer voor vrijdagavond afwachten...
Oja, heb nog een kort filmke van toen
Esquelmes 2014
QM wrote:Vorig jaar ook gereden met mijn dochterke en Patje trouwens gespot op de rit toen, mooi ritje en idd alles lekker kleinschalig en gezellig!
Oja, heb nog een kort filmke van toen![]()
Esquelmes 2014
Mooi filmke, druke moment aan de ravi blijkbaar maar je dochtertje reed wel met niet veel licht op haar fietsje maar is wel een evenwichtskunstenaresje
Hier hetzelfde het weer wat afwachten maar het is niet zeker dat ik zal rijden
Iemand meer info over de rit in Watermaal Bosvoorde van komende vrijdag? Normaal zou het heel de week droog moeten worden, hopelijk dus iets betere omstandigheden dan de voorbije weken...
Ik denk dat hier in groep zal gereden worden(vroeger altans) omdat je enkel kan starten om 19u Ik heb ook al wel enkele nightrides gereden waar een groepsstart is en het parkoer toch uitgepijld is. Mij ga je er zeker tegen komen. Ik heb ook gezien dat ik er in december 2011 eene gereden heb toen waren mijn bevindingen.sam2300 wrote:Iemand meer info over de rit in Watermaal Bosvoorde van komende vrijdag? Normaal zou het heel de week droog moeten worden, hopelijk dus iets betere omstandigheden dan de voorbije weken...
10/12/11 Bosvoorde 90% mooie rit maar het ging veel te snel om in groep te rijden
Weet niet of het van de zelfde mensen was die het nu organiseren
Heb deze dus gereden Er werd in 3 groepen gereden twee voor de kleine toer en 1 voor de grote toer. Ik heb de grote (40km) gereden De eerste 20km aan een gezapig tempo en werd er ook regelmatig gewacht daarna ging de snelheid fors de hoogte in en werd er ook niet meer gewacht op achterblijvers vertrokken met 17 man onderweg zijn er nog 3 aangesloten en aangekomen met een groepje van 8 bikers Ik ga er van uit als je in groep rijd dat het samen uit en samen thuis is hier dus niet.sam2300 wrote:Iemand meer info over de rit in Watermaal Bosvoorde van komende vrijdag? Normaal zou het heel de week droog moeten worden, hopelijk dus iets betere omstandigheden dan de voorbije weken...