Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Topbiker
Mountainbiker

Re: Zo 28/12/2014 De Haan :: 10e Sylvester VTT

Post by Topbiker »

vani wrote:aanwezig met 5 man straks :-)
Zeer welkom, ik vertrek nu naar de Sporthal om jullie allen te verwelkomen!

Fijne rit!
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Post by Fitzy »

Een goede portie Wackys !!!!, opkomst.
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Wieder vertrekken vanut het verre Geraardsbergen!
BeachyBoy
Mountainbiker

Post by BeachyBoy »

De vroege verkenning is deze ochtend nog afgelegd door vier vroege vogels. Het parcours ligt er zeer goed bij. We zijn ook zeer goed bereikbaar.
Tot straks!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

willierbiker wrote:
BerggeitCasualFietser wrote:Als de wegen zo blijven, ga ik moeten passen...Anders een uur rijden met de auto, in zo'n omstandigheden onzeker. Hoop op strooidiensten ed maar indien niet zo, is er een trackje beschikbaar voor de 45 km, of lukt dit niet door eenmalige passages?
We kunnen geen trackje aanbieden voor de 45km daar er veel passages zijn waar we maar eenmalig doorrijden. Deze tocht is uniek en het parcour ligt er goed bij ondanks de barre weersomstandigheden van de laatste dagen geen modder en kleitoestanden.
Hopelijk doen de strooidiensten hun werk maar daar twijfel ik niet aan, hier aan de kust hebben wij nog geen sneeuw gezien.Dit is echt een mooie afsluiter voor 2014
Spijtig, ik ben ook ruim overtuigd van de kwaliteit van deze tt, heb deze twee jaar geleden gereden.
Hier is er nog niks gestrooid, met de auto naar beneden rijden van onze berg is al levensgevaarlijk.
Veel plezier alvast aan iedereen maar dat zal er niet aan mankeren
router
Mountainbiker

GARMIN EDGE 800 verloren

Post by router »

Mooie tocht, maar mijn vrouw is haar Garmin EDGE 800 verloren ter hoogte van Wenduine, wie hem gevonden zou hebben laat aub iets weten al haar ritten van het voorbije jaar zitten er nog in en ze zou ze natuurlijk graag terug hebben!
freddy zeeland
Mountainbiker

Post by freddy zeeland »

Voor mij is dit met stip de nr1 van de streek,veel afwisseling en zeer goede organisatie altijd leuk volle gas op het strand met de wind in de rug.Zag wel veel fietsers die aan eind 2e strandzone rechtdoor vlamden richting oostende zodat ze wss een groot deel van het parcours gemist hebben.Bedankt aan de organisatie =D> =D> =D>
mx#41
Mountainbiker

Post by mx#41 »

Schitterend! Het gewoon altijd al plezierig mtben aan de kust en dan nog een prachtige organisatie =D>
meridagirl
Mountainbiker

Post by meridagirl »

Dit was inderdaad een super ritje. Ik was bij aankomst zelfs niet vuil. Mooie afwisselende tocht. Gelukkig hadden we de wind in de rug. Het laatste stukje was behoorlijk tegenwind maar de benen zaten goed. Bedankt vr de mooie rit op deze zonnige dag.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

we hebben deze voormiddag de volle 44 km genoten van het stralende weer, een prachtig parcours en een uitmuntende organisatie!!!

Het was echt tof vertoeven aan de Belgische kust met prachtige passage's op het strand en doorheen de duinen en bossen, met enkele unieke doorgangen!!! Dit is toch echt één van de toppers in West vlaanderen.........

Hopelijk tot de volgende editie...... =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Post Reply