Mooi rit, zeker de single tracks in het bos!
Tip: meer plaatsen voorzien aan afspuitstand. We hebben er dik 40 min moeten wachten tot het ons beurt was.
Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht
voor de afspuitstand hebben we moeten kiezen, ofwel 8 slangen met druk ofwel 16 waar er nauwelijks druk op zat.webraider wrote:Mooi rit, zeker de single tracks in het bos!
Tip: meer plaatsen voorzien aan afspuitstand. We hebben er dik 40 min moeten wachten tot het ons beurt was.
We zullen zoeken naar een beter alternatief.
hallo,
Heb helaas de tocht niet kunnen meerijden wegens werkverplichtingen.
Dat Koningsbos ziet er ferm de moeite uit,maar waar hoe kan je het best het parcours bereiken?
Bedankt alvast en volgend jaar ga ik zeker maken dat ik vrij ben om van de volledige rit te genieten.
Dat Koningsbos ziet er ferm de moeite uit,maar waar hoe kan je het best het parcours bereiken?
Bedankt alvast en volgend jaar ga ik zeker maken dat ik vrij ben om van de volledige rit te genieten.
Ik vermoed dat een groot stuk alleen toegankelijk was voor deze toertocht. Tenzij de Wacky's me (hopelijk) verbeteren. Lijkt me anders eens leuk om daar in de week te gaan rijden.canyon2 wrote:hallo,
- Chemical Pete
- Mountainbiker
Post by Chemical Pete »
Inderdaad, gelieve het bos niet te betreden. Het is nu al niet evident om toestemming te krijgen om onze TT door het bos te laten lopen. Eind volgend jaar krijg je zeker een nieuwe kansi-Mac wrote:Ik vermoed dat een groot stuk alleen toegankelijk was voor deze toertocht. Tenzij de Wacky's me (hopelijk) verbeteren. Lijkt me anders eens leuk om daar in de week te gaan rijden.canyon2 wrote:hallo,
De castori waren ook van de partij dit jaar!
Toffe rit, maar het koningsbos is ons toch het beste bijgebleven!
https://www.youtube.com/watch?v=WVtq2-j ... e=youtu.be
Volgend jaar zeker terug van de partij
Toffe rit, maar het koningsbos is ons toch het beste bijgebleven!
machtig filmpje!Beanz wrote:De castori waren ook van de partij dit jaar!
Toffe rit, maar het koningsbos is ons toch het beste bijgebleven!![]()
bos is echt de max hé!