MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
mtbcube
Mountainbiker

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Post by mtbcube »

Hey Andy

Wij waren in voortkappel om 10u15 uur ,natuurlijk was het spijtig dat we je niet zijn tegen gekomen ,maar niet getreurd
je kan nog altijd met ons gaan meerijden ,heb hierboven mijn gmnummer staan dus laat maar iets horen via sms of langs hier ,
Het was en leuk ritje met veel modder en slijk ,en hebben totaal 58 km erop zitten vandaag .
grtz
mtbcube
Biker23
Mountainbiker

Post by Biker23 »

Hey soms morgen iemand ergens gaan mtb regio geel? Zoja dan heb ik wel zin om af te spreken.
mtbcube
Mountainbiker

Post by mtbcube »

Hey Biker23

Wij gaan morgen rijden en dit vanaf 11.00 uur ,dus als je meewilt laat maar even een smsje op nummer 0493 19 89 69 ,en spreken we plaats af waar we elkaar treffen .

Het zal geen monster rit worden maar je mag altijd wel denken aan 30 a 50 km door de bossen en wat asfalt .

mvg
MTBcube

Biker23 wrote:Hey soms morgen iemand ergens gaan mtb regio geel? Zoja dan heb ik wel zin om af te spreken.
mtbcube
Mountainbiker

Post by mtbcube »

vandaag met ons vieren en leuke mtb tocht gedaan langs diest schaffen- averbode - laakdal weeral50 km deze week extra gedaan ,dus wie nog steeds goesting heeft kan altijd meerijden met ons ,en dit bijna elke dag van de week .
Ook in de weekends proberen we en georganiseerde toertocht te doen van mtb of racefiets .

aan iedereen fijne feestdagen en veel veilige kilometers in het nieuwjaar 2015 gewenst .
184
Mountainbiker

Post by 184 »

mtbcube wrote:vandaag met ons vieren en leuke mtb tocht gedaan langs diest schaffen- averbode - laakdal weeral50 km deze week extra gedaan ,dus wie nog steeds goesting heeft kan altijd meerijden met ons ,en dit bijna elke dag van de week .
Ook in de weekends proberen we en georganiseerde toertocht te doen van mtb of racefiets .

aan iedereen fijne feestdagen en veel veilige kilometers in het nieuwjaar 2015 gewenst .
idd. Leuke rit : visvijver te Gerhagen =>abdij Averbode => watermolen Zichem => standbeeld " de Witte" => maagdentoren Zichem => Demer => citadel Diest => dulle griet => begijnhof => halve maan => stadswallen => fort Leopold Diest => vliegplein Schaffen => Asdonk => Houterenberg

Image

Bijzonder goed gezelschap, waarvoor mijn dank
Onderweg het resultaat van banaan gezien en gehoord
Spijtig van mijn slechte conditie.

Eveneens prettige feestdagen

:wink:
Last edited by 184 on Mon 05 Jan 2015 23:16, edited 1 time in total.
bmcte03
Mountainbiker

Post by bmcte03 »

was idd een leuke rit , heb me weer helemaal kunnen uitleven .
maar dat zal je wel gezien hebben en gehoord , dat ik vrij goed zat.slechte conditie zo slecht is het niet he. je kan al eens een mindere dag hebben .
184 wrote:
mtbcube wrote:vandaag met ons vieren en leuke mtb tocht gedaan langs diest schaffen- averbode - laakdal weeral50 km deze week extra gedaan ,dus wie nog steeds goesting heeft kan altijd meerijden met ons ,en dit bijna elke dag van de week .

idd. Leuke rit : visvijver te Gerhagen =>abdij Averbode => watermolen Zichem => standbeeld " de Witte" => maagdentoren Zichem => Demer => citadel Diest => dulle griet => begijnhof => halve maan => stadswallen => fort Leopold Diest => vliegplein Schaffen => Asdonk => Houterenberg

Bijzonder goed gezelschap, waarvoor mijn dank
Onderweg het resultaat van banaan gezien en gehoord
Spijtig van mijn slechte conditie.

Eveneens prettige feestdagen

:wink:
Biker23
Mountainbiker

Post by Biker23 »

Zo te lezen heb ik donderdag een mooi ritje gemist met jullie. Vond het spijtig maar sinds augustus raak ik amper op de fiets en zeker het bos niet meer in. Hoop van de lente terug geregeld te mtb zodat ik fit raak voor Ardennen seizoen en marathon. Grtz
Biker23
Mountainbiker

Post by Biker23 »

Ik vraag me eigenlijk af hoe oud jullie zijn alhoewel dat voor mij niet belangrijk is. Eerder uit interesse.
mtbcube
Mountainbiker

Post by mtbcube »

Hoi Biker23

Wij zijn en mix van jong geweld met wat oudere getemde kerels ,en dat lukt vrij goed omdat we zekers proberen iedereen zijn goesting wat te rijden kwa diversiteit hellingen toertochten snelheid technische gedeeltes en afstanden .

Als we toertochten gaan rijden houden we na samen spraak altijd de afstand van max 50 km van huis heen met de wagen te rijden,
en proberen dan ook met zo weinig mogelijk auto's te rijden ,om de kosten voor iedereen beperkt te houden .

Er zijn bij ons geen verplichtingen in deze zin omdat we geen sponsors hebben voorlopig ,geen lidgeld - geen verplichte clubkledij te dragen ,tijdens onze toertochten ,of het samen rijden in de week ,je rijdt mee wanneer je goesting hebt of tijd hebt ,en we proberen telkens we gaan rijden andere ritten te doen met de mtb of racefiets .

ikzelf ben 50 jaar - Joeri 28 jaar - bert 55 jaar - tom 35 jaar - lorenzo 19 jaar - Yannick 17 jaar - ("onder voorbehoud" er komen normaal vanaf begin februari nog twee vrouwen meerijden met ons met de racefiets). dus we zitten in alle leeftijds categorie ,en hebben het steeds leuk met ons allen ,bij ons primeert de leute en het samen zijn op de fiets .

mvg
mtbcube :-)
Biker23 wrote:Ik vraag me eigenlijk af hoe oud jullie zijn alhoewel dat voor mij niet belangrijk is. Eerder uit interesse.
mtbcube
Mountainbiker

Post by mtbcube »

Hey Biker23

het was donderdag de moeite om de tocht te doen ,en deze mooie tocht hebben we aan onze Bert te danken ,die echt heel veel mooie tochten in de buurt weet en die de gave ook heeft om zeer verrassend uit de hoek te komen met de voorgestelde ritten .

mvg
mtbcube

Biker23 wrote:Zo te lezen heb ik donderdag een mooi ritje gemist met jullie. Vond het spijtig maar sinds augustus raak ik amper op de fiets en zeker het bos niet meer in. Hoop van de lente terug geregeld te mtb zodat ik fit raak voor Ardennen seizoen en marathon. Grtz
Post Reply