21/12/2014 Zutendaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wacky-S
Mountainbiker

Re: 21/12/2014 Zutendaal

Post by Wacky-S »

Ook geweest en viel goed mee qua modder, bevoorrading was goed, alles wat je nodig had. Parcours zelf inderdaad veel brede paden, maar ik denk persoonlijk geen slechte keuze met de regen van afgelopen dagen.

En inderdaad, triestig om te zien hoe op 3 meter van een gratis bewaakte fietsenstalling, die bijna leeg was, een hele hoop fietsen zonder slot staan zonder dat er iemand bij is... Dit is er gewoon om vragen. [-X
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Tja, bike stond tegen de nadarhekken aan de ingang... Ik hoorde de eigenaar zijn uitleg doen tegen de mensen aan de inschrijving. Gewoon ingeschreven, bike weg. Nog maar es een les voor ons allemaal, er wordt de laatste tijd enorm veel gepikt op die manier.
Last edited by GeeCee on Sun 21 Dec 2014 23:28, edited 1 time in total.
flip
Mountainbiker

Post by flip »

Aiaiai, er was een stalling, dan is het natuurlijk wel heel erg zuur. ](*,) ](*,)

Persoonlijk laat ik hem nooit onbewaakt achter, indien er geen bewaking is neem ik de bike zelfs mee binnen of ik draai me om als dat noet mag.
rocco21966
Mountainbiker
Location: gehad bulls copperhead 2/huidige bike-trek 8 series-zr9000 26''

Post by rocco21966 »

Leuke tocht en volgend jaar er weer bij,had wat problemen met mijn bike maar ja,de soep deed me goed op de bevoorrading,maar idd wafels en repen doorsnijden :-? .....voor de rest alles goed geregeld,de 35 was meer dan genoeg voor mij gisteren.
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

flip wrote:Aiaiai, er was een stalling, dan is het natuurlijk wel heel erg zuur. ](*,) ](*,)
.
tja,wat kan je daar op zeggen?
Mij lachen ze altijd uit als ze zien dat ik mijn bikeske van 23j vast leg met een slotje.
Er is hier op t'forum al zoveel gepraat geweest dat er wel of niet een "bewaakte fietsstalling"
aanwezig was op sommige tt's,als er één is gebruik ze dan ook hé :oops:
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Weeral merci aan de organisatie (zeer vriendelijke mensen).
Gezien de achterderailleur geen goesting had, 'maar' de 35 km kunnen doen #-o
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Vond het een leuk tochtje, vooral de laatste lus voor de 43km rijders
Daffra
Mountainbiker

Post by Daffra »

flip wrote:Aiaiai, er was een stalling, dan is het natuurlijk wel heel erg zuur. ](*,) ](*,)

Persoonlijk laat ik hem nooit onbewaakt achter, indien er geen bewaking is neem ik de bike zelfs mee binnen of ik draai me om als dat noet mag.
Jij doet het zo. Ik persoonlijk ga me eerst inschrijven en dan pas komt de fiets uit het koffer. Of ik nu 200 meter of 2 km moet wandelen boeit me niet. Ik ben daar waarschijnlijk ook wel een beetje té in maar ja...
Gisteren voor de eerste keer de fiets na de tocht in de stalling laten staan omdat mijne co-rijder zelf met de fiets tot daar was gekomen en ik met de auto om hem dan niet alleen te laten staan. Maar toch voelde ik me niet op mijn gemak. Maar nogmaals; ik ben daar misschien wel té in. :oops:

Sowieso vind ik het laag dat je zo fietsen gaat klauwen. Hopelijk vinden ze fiets en dader snel.
stefbikefuji
Mountainbiker

Post by stefbikefuji »

Mijne stond in de bewaakte stalling, maar toen ik hem ging ophalen na inschrijving merkte ik dat de nummers niet overeen kwamen. Toch ook iets om op te letten in het vervolg. Ik heb m uiteindelijk toch mee gekregen.
Bielie
Mountainbiker

Post by Bielie »

Ik ga ook steeds eerst inschrijven vooraleer ik de fiets uit de auto haal. Dit vind ik niet té hoor. Kijk maar naar die onfortuinlijke biker. Schandalig vind ik het maar goeie raad is duur.
Over de tocht mag ik zeker niet klagen. Met de fiets van Opoeteren naar hier gereden. Wind op kop maar dat voordeel is er weer als je naar huis rijdt. Bijna 73km en de tocht zelf had 400hm, voor Zutendaal vind ik het knap, ook al waren het niet altijd ST. Vond de modder best meevallen en de bevoorrading was prima, je moest alleen een goed gebit hebben. :lol:
Post Reply