een korte flashback van vorig jaar in 1 minuutje, kwestie van te weten wat te verwachten....: https://www.youtube.com/watch?v=sJ6XbATe5DM
Wachtebeke Kerst VTT 20 dec 2014
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
moorken
- Mountainbiker
Wachtebeke Kerst VTT 20 dec 2014
Nog geen topic ivm deze rit blijkbaar. Wie neemt hier aan deel? De bossen rond wachtebeke leveren meestal een mooi zicht op, vooral als er wat herfstmist durft te hangen.... ik vraag mij overigens af of die pauw nog leeft die vorig jaar bijna tussen mijn wiel (en dat van andere deelnemer) sprong
(zie video naar het einde toe).
een korte flashback van vorig jaar in 1 minuutje, kwestie van te weten wat te verwachten....: https://www.youtube.com/watch?v=sJ6XbATe5DM
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Re: Wachtebeke Kerst VTT 20 dec 2014
Post by BerggeitCasualFietser »
Zal bij mij ook kiezen worden tussen deze op zaterdag of Polken en Ossendrecht op zondag...
- Boebbel
- Forum beheerder
Miljaar, zo regenen zeg.
Ik was van plan om voor de eerste keer de lange, maar als het allemaal slijk is, ga ik toch een stapke terug nemen.
Ik was van plan om voor de eerste keer de lange, maar als het allemaal slijk is, ga ik toch een stapke terug nemen.
iemand een idee of de ondergrond de regen van afgelopen dagen goed kan wegwerken?
als ik mij goed herinner is het in de bossen nogal zandgrond (beetje zoals waasmunster)
als ik mij goed herinner is het in de bossen nogal zandgrond (beetje zoals waasmunster)
Het zand heb je alleen op de zandrug en die ligt ten noorden van het domein.044358 wrote:iemand een idee of de ondergrond de regen van afgelopen dagen goed kan wegwerken?
Het domein zelf bevindt zich in de Moervaart-Lede-dperessie en is zwaarder en vooral natter. Op het eind doet men altijd een groot stuk van het domein aan en dat is op veel plaatsen wel baggeren. Maar overal waar je nu rijdt zal het wel baggeren zijn.
Thx, morgen banden beetje platter alléMarcus3 wrote:Het zand heb je alleen op de zandrug en die ligt ten noorden van het domein.044358 wrote:iemand een idee of de ondergrond de regen van afgelopen dagen goed kan wegwerken?
Het domein zelf bevindt zich in de Moervaart-Lede-dperessie en is zwaarder en vooral natter. Op het eind doet men altijd een groot stuk van het domein aan en dat is op veel plaatsen wel baggeren. Maar overal waar je nu rijdt zal het wel baggeren zijn.
Parcours is echt wel goed berijdbaar. Na 500 m heb je een nat gat en natte voeten, maar dan heb je de natste strook gehad.
Perfecte organisatie, mooi afwisselend parcours, goed weer, ... wat moet een veldtoertochter nog meer hebben?
Perfecte organisatie, mooi afwisselend parcours, goed weer, ... wat moet een veldtoertochter nog meer hebben?
- Boebbel
- Forum beheerder
Super tochtje
Ik had er een beetje schrik voor - ik had zelfs de winterschoenen van m'n pa geleend want afstappen in slijk met overtrekken is nu ook niet dat - maar ik ben geen één keer moeten afstappen. Zelf niet in het allerlaatste stukje dat de meesten blijkbaar "niet hadden opgemerkt"
. Dat wasbord was wel iets speciaals, daar had ik nog nooit over gereden.
Net genoeg modder om het interessant te maken en voor de rest een mooie tocht door bossen. Al had ik wel geluk dat ik kon aanpikken bij een groepje net voor en achter de bevoorrading - tegenwind is echt nie mijn ding.
Er was wel veel volk, maar niet zo veel op de baan dat je files krijgt aan de technische stukken.
Hier gaan ze mij nog zien. Bedankt aan de organisatie
Net genoeg modder om het interessant te maken en voor de rest een mooie tocht door bossen. Al had ik wel geluk dat ik kon aanpikken bij een groepje net voor en achter de bevoorrading - tegenwind is echt nie mijn ding.
Er was wel veel volk, maar niet zo veel op de baan dat je files krijgt aan de technische stukken.
Hier gaan ze mij nog zien. Bedankt aan de organisatie
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Veel teveel baan en da 1ste stukje plassen en wat een file om 8h30 aan de inschrijving
Ja ik kan zagen maar ik woon in de buurt en er is veel meer parcours in de buurt , je kan Door het kloosterbos rijden of er echt in rijden
Dus niet tot volgend jaar
Ja ik kan zagen maar ik woon in de buurt en er is veel meer parcours in de buurt , je kan Door het kloosterbos rijden of er echt in rijden
Ja, uit het Kloosterbos kan je veel meer halen, daar zitten een aantal mooie technische stukjes in.vannoli wrote:Veel teveel baan en da 1ste stukje plassen en wat een file om 8h30 aan de inschrijving
Voor de rest vond ik het ook relatief veel baan maar misschien hebben ze een aantal slechte offroadstukken eruit gelaten.