Ik ga ook maar wel met luxe (lees: "met mobilhome").
Die mobilhome moet ik nog vinden...iemand goede contacten ergens? Blijkbaar kan je in België enkel per week huren in het hoogseizoen en dan nog van weekend tot weekend. Wat dus blijkbaar moeilijker is om bv. van woensdag 13/07 tem. dinsdag 29/07. Is wel 2 weken maar start ergens midden in de week.
Alle hulp is meer dan welkom.
vorig jaar hebben wij ook gekeken voor mobilhome om naar TAC te gaan
was toen uitgekomen bij een verhuurder in Knokke, kon je huren vanaf gelijk welke dag, gelijk hoeveel dagen, ... ge moet er wel rap bij zijn dan hé
de naam ontsnapt me, zoekt es op de gouden gids of zo...
Er zijn geen limieten aan de tussenstops....wel aan de finish....maar het uitgangspunt is dat wanneer je finished je kan verder rijden ... ze gaan u wel straftijd geven, maar uit koers nemen niet.
Kwestie van het 8 dagen vol te houden natuurlijk van 8u tot na 18u op de velo indien je de limieten niet haalt.
Een mobilhome delen met 2 teams is ook een optie en huur dat inderdaad in Munchen, komt op ongeveer 1000€ (misschien delen door 4 en dan is het doenbaar).
Bedankt voor de ' Munchen' tip. Dat is idd wel wat goedkoper.
Ik zou hem do. 14/07 kunnen huren maar ik twijfel een beetje aan de haalbaarheid om hem zaterdag 23/07 na de laatste etappe reeds terug te kunnen inleveren.
Hoe deden (doen) jullie dat? Op maandag 25/07?
Wij hadden vorig jaar een Multivan van D'Ieteren ... via via ... voor het support team en sliepen in het Camp ... dit jaar voor de derde keer op die manier