Voila ze nog 1e da weet in de winter modderTimDC wrote:Zondag Asse is wel ok! Waarschijnlijk lekker vettig daar maar in de winter kan dat bijna spijtig genoeg niet anders.
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Re: Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
- TimDC
- Mountainbiker
Ik heb dat eens bekeken maar dat is dan wel 33km extra (heen en terug), daar moet ik wel eens over denken zenne.blade wrote:Voila ze nog 1e da weet in de winter modderTimDC wrote:Zondag Asse is wel ok! Waarschijnlijk lekker vettig daar maar in de winter kan dat bijna spijtig genoeg niet anders.en tot daar met de mtb zeker
want daar is dat nen tour van 45 he
Voor mij speelt dat geen rol ze,en anders kunnen we op ons gemak iets drinken heTimDC wrote:Ik heb dat eens bekeken maar dat is dan wel 33km extra (heen en terug), daar moet ik wel eens over denken zenne.blade wrote:Voila ze nog 1e da weet in de winter modderTimDC wrote:Zondag Asse is wel ok! Waarschijnlijk lekker vettig daar maar in de winter kan dat bijna spijtig genoeg niet anders.en tot daar met de mtb zeker
want daar is dat nen tour van 45 he
één keer deze tt gereden met Kristof & Jan in vergelijkbare omstandigheden en dat was echt ni te doen...
Deze keer ga ik dan ook wijselijk passen en een ritje inplannen wss eens richting muur, bosberg
Deze keer ga ik dan ook wijselijk passen en een ritje inplannen wss eens richting muur, bosberg
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ja, die tt herinner ik mij nog... We hebben toen bij de splitsing wijselijk de kortere afstand genomenVTom wrote:één keer deze tt gereden met Kristof & Jan in vergelijkbare omstandigheden en dat was echt ni te doen...
Zondag ga ik waarschijnlijk ook een ritje doen op de baan, maar vroeg vertrekken zit er waarschijnlijk niet in want zaterdagavond is er al het eerste kerstdiner
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ik heb zin mee naar palmvelden te gaan.
Dag Janflaming_jakke wrote:Ik heb zin mee naar palmvelden te gaan.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ik ga op zondagochtend een ritje op de baan doen (sorry, Londerzeel zie ik echt niet zitten)
Als er nog kandidaten zouden zijn, hoor ik het wel
Als er nog kandidaten zouden zijn, hoor ik het wel