Kluisbergen - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Re: Kluisbergen - Bloso
Post by prideandglory1891 »
Zondagmorgen al een beetje takken weggedaan hier en daar. Ook de zwembadklim is te doen als ge de paal helemaal rechts schuift.
Ook niemand van "groenen" gezien.
Staan ze er ook misschien beter even bij stil dat overal takken gooien gevaarlijk kan zijn?
DEBIELEN!!
Ook niemand van "groenen" gezien.
Staan ze er ook misschien beter even bij stil dat overal takken gooien gevaarlijk kan zijn?
DEBIELEN!!
zucht ... hopelijk is het van tijdelijke aard
vorig jaar moest ik zelfs het bloso mtb pad vrijmaken wegens "snoeiwerken"

vorig jaar moest ik zelfs het bloso mtb pad vrijmaken wegens "snoeiwerken"

- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
ik doe daar iedere week aan "trail-cleaning"...ist het niet van afgekraakte/afgevalle takken dan wel over express dwars gelegde dikke takken/boomstammen....netjes geplaatst door onze welgekende "vriend" grrrr.....
Binnenkort ook eens de 3 routes gaan rijden. Is het te doen als je de streek niet kent? Dan bedoel ik ivm bepijling, zal ik niet verdwalen zonder gps? En waar beginnen de routes?
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
huh...verdwalen in Vlaanderen...Giezels wrote:Binnenkort ook eens de 3 routes gaan rijden. Is het te doen als je de streek niet kent? Dan bedoel ik ivm bepijling, zal ik niet verdwalen zonder gps? En waar beginnen de routes?
Ik verdwaal als ik de straat oversteek :D enig idee waar de routes starten?
- Kamikaze-Ian
- Mountainbiker
Op zondag 15 maart heb ik een zware val gemaakt op de kluisberg.
gevolg: "pianotoets" op mijn schouder en 49 dagen werkonbekwaam.
Nu stond er zeer toevallig iemand mij te filmen net toen ik overkop ging. Die vrouw heeft me dan ook terug overeind geholpen, waarvoor dank. Ze was haar eigen vriend aan het filmen die aan het mountainbike was.
Zit deze persoon toevallig op het forum? Ik zou het filmpje graag eens zien.
De eerste droge rit van het seizoen en direct geblesseerd
ps: draag altijd een helm, de mijne is gebarsten en heeft mij waarschijnlijk veel ellende bespaard
Nu stond er zeer toevallig iemand mij te filmen net toen ik overkop ging. Die vrouw heeft me dan ook terug overeind geholpen, waarvoor dank. Ze was haar eigen vriend aan het filmen die aan het mountainbike was.
De eerste droge rit van het seizoen en direct geblesseerd
ps: draag altijd een helm, de mijne is gebarsten en heeft mij waarschijnlijk veel ellende bespaard
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
ik ben daar ook gepasseerd toen deze aan het filmen was want ik sta er ook opMister A wrote:Op zondag 15 maart heb ik een zware val gemaakt op de kluisberg.
De eerste droge rit van het seizoen en direct geblesseerd![]()
veel beterschap alvast
grtzzz