Za 20Dec14 MTB Mol Centrum

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Windkliever
Mountainbiker

Za 20Dec14 MTB Mol Centrum

Post by Windkliever »

Dit jaar organiseren we voor de 25e keer onze MTB tocht.

We hebben getracht zo veel mogelijk rekening te houden met opmerkingen uit het verleden, zoals niet te veel BLOSO, niet te veel verhard, ... en dit in functie van toelatingen.
Ons lijkt het in orde, hopelijk jullie ook.

Alvast welkom.
Jef
dg-trek
Mountainbiker

Re: Za 20Dec14 MTB Mol Centrum

Post by dg-trek »

prima fietspromo tochtje=al een tijdje geleden
hier nog eens te zijn geweest top (o) =D>
pumake
Mountainbiker

Post by pumake »

Gaat deze tocht ook door de bloso route geel-meerhout of de andere kant uit?
Windkliever
Mountainbiker

Post by Windkliever »

We gaan wel over delen van Bloso, maar ook een heel deel anders.

Parcours van vorig jaar vind je op http://windklieversmol.be/images/storie ... %20_2_.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

We hebben dat wel lichtjes gewijzigd, om rekening te houden met de opmerkingen van vorig jaar.

Jef
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

op de routekaart van hun website is te zien dat het parcours aan de "onderkant v/d expresweg" loopt,dat is meestal een vettig boeltje,of vergis ik me daar in?
Allé,een paar weken geleden was daar in 'den uyt' ook een mtb rit die deze kant op ging en toen was het behoorlijk smerig.
Als men aan "de bovenkant v/d expresweg" blijft is het meestal droger met veel gele zandgrond.
Windkliever
Mountainbiker

Post by Windkliever »

frits motaar wrote:op de routekaart van hun website is te zien dat het parcours aan de "onderkant v/d expresweg" loopt,dat is meestal een vettig boeltje,of vergis ik me daar in?
Allé,een paar weken geleden was daar in 'den uyt' ook een mtb rit die deze kant op ging en toen was het behoorlijk smerig.
Als men aan "de bovenkant v/d expresweg" blijft is het meestal droger met veel gele zandgrond.
Afgelopen zondag vond ik het toch redelijk meevallen tijdens de verkenning.
Behalve dat stuk waar een boer zijn gracht heeft gekuist, en het slib op de veldweg gedeponeerd heeft. Daar gaan we het beste spoor trachten te markeren.

Jef
patricwuyts
Mountainbiker

Post by patricwuyts »

frits motaar wrote:op de routekaart van hun website is te zien dat het parcours aan de "onderkant v/d expresweg" loopt,dat is meestal een vettig boeltje,of vergis ik me daar in?
Buiten hier en daar een vettige strook zal je niet veel modder tegen komen. Het parcours loopt voor een groot deel over de zandgrond die jij bedoelt denk ik. In ieder geval gaan er weinig plaatsen in belgië zijn waar minder modder is dan hier :-D
focuske
Mountainbiker

Post by focuske »

10uur vertekken is echt wel laat voor mij wegens andere verplichtingen 's middags , vanaf welk uur zijn
de inschrijvers wakker
Windkliever
Mountainbiker

Post by Windkliever »

Wakker : al zeer vroeg :lol:

Starten is in principe mogelijk van omstreeks 0830 - 0900.
dan is de controle van de pijlen nog wel bezig, en kan het zijn dat de soep nog niet perfect op temperatuur is.

Jef
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Kunnen we in Meerhout het parkoers op en zo naar Mol komen? :-k
Post Reply