Goed georganiseerde toertocht! Blij dat ik er bij was. Minder blij dat mijn mountainbike voor de deur van de sporthal gestolen werd.
Mocht iemand iets gezien hebben: het gaat om een Cube LTD Pro blackline van het laatste modeljaar: http://www.cube.eu/en/bikes/mtb-hardtai ... line-2015/ Kadermaat 19 inch met 29 inch banden. Thanks!
zo 14-12-2014 Lendelede 15e Baekelandtroute inr.KWB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Re: zo 14-12-2014 Lendelede 15e Baekelandtroute inr.KWB
Post by spiermassa »
miele wrote:Goed georganiseerde toertocht! Blij dat ik er bij was. Minder blij dat mijn mountainbike voor de deur van de sporthal gestolen werd.
Mocht iemand iets gezien hebben: het gaat om een Cube LTD Pro blackline van het laatste modeljaar: http://www.cube.eu/en/bikes/mtb-hardtai ... line-2015/ Kadermaat 19 inch met 29 inch banden. Thanks!
miljaar,weeral,dit is dus weekelijks.At de police ne keer moest werkn lik in buurtpolitie(moja tis fictie) wie doet er nu moeite voon ne veloo weer te vinden
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Je mag alle moeite van de wereld doen. Je vindt hem niet terug. 600 bikers, 600 verschillende wegen die afgelegd worden naar en van Lendelede. De dieven weten ook dat een mierenhoop de beste afleiding is.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
prachtige fotoos......vooral die op de brug emelgem...........die van mij zijn weer mislukt(ligt nie aan de fotograaf
)
Miljaar jammer van die Cube... Ik dacht er ook nog aan toen ik me ging inschrijven; vlug terug naar buiten om mn velo te bewaken.
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
De mijne stond ook voor de deur . Mét een stevig slot eraanGiezels wrote:Miljaar jammer van die Cube... Ik dacht er ook nog aan toen ik me ging inschrijven; vlug terug naar buiten om mn velo te bewaken.
-
Gerrit M
- Mountainbiker
Die diefstallen beginnen echt een plaag te worden ...pffffff.... Ik had de mijne ook niet op slot gewoon aan de sporthal gezet, 'k ga daar dus dringend een gewoonte moeten van maken om daar een koe van een slot aan te hangen.Maar waar eindigt dat dan he ... straks moet iedereen van die GPS trackers in zijn fiets laten inbouwen. Bewaakte parkings, da moet toch mogelijk zijn, paspoort of iets met foto afgeven in ruil voor een plaatsje op de parking. Enkel de eigenaar kan dan de fiets terug komen ophalen.Toch iets wat haalbaar zou moeten zijn voor een organisatie
Bedankt voor de courage!Motorbiker wrote:Je mag alle moeite van de wereld doen. Je vindt hem niet terug. 600 bikers, 600 verschillende wegen die afgelegd worden naar en van Lendelede. De dieven weten ook dat een mierenhoop de beste afleiding is.
Maar ik denk dat je gelijk hebt, de kans dat ik hem terugkrijg is uiterst klein. Stoppen met de hobby of een nieuwe kopen zijn mijn opties. De keuze is rap gemaakt natuurlijk. Alleen spijtig dat ik hem 2 weken geleden nieuw gekocht heb.
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
miele wrote:Bedankt voor de courage!Motorbiker wrote:Je mag alle moeite van de wereld doen. Je vindt hem niet terug. 600 bikers, 600 verschillende wegen die afgelegd worden naar en van Lendelede. De dieven weten ook dat een mierenhoop de beste afleiding is.![]()
Maar ik denk dat je gelijk hebt, de kans dat ik hem terugkrijg is uiterst klein. Stoppen met de hobby of een nieuwe kopen zijn mijn opties. De keuze is rap gemaakt natuurlijk. Alleen spijtig dat ik hem 2 weken geleden nieuw gekocht heb.
miele toch, mijn hart doet zeer. Nieuwe fiets van 2 weken oud al gestolen. Leg het maar uit thuis
Ik leef met u mee. Maar daarheb je weinig aan vaneigens
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Mijn excuses Miele als ik te frank ben geweest. Het is net omdat ik met je meeleef dat ik gereageerd heb.
Tien jaar dat ik mountainbike, tien jaar lees ik met afschuw deze verhalen van ongeloof, hoop, en finaal, totale ontgoocheling.
Ik weet wat het is. vijf jaar geleden is mijn huis leeggehaald. De dieven zijn met de bus van 14u00 vanuit Tielt gekomen. Afgestapt aan het station en te voet naar onze woning. Ingebroken, alle waardevolle spullen in één van onze reisvaliezen, en langs de voordeur weer naar buiten. Vriendelijk lachend naar een buurmeisje dat juist met haar fiets passeert.
Aan het station hebben ze 30 minuten staan wachten op de bus naar Tielt. Een vrolijk trio dat met het geld uit mijn dochters portemonnee een fruitsap bestelde en achteraf het flesje aan de cafébazin terug bezorgde. Dezelfde buschauffeur als op de heenreis zette ze af in Tielt.
Meerdere buren hebben hen in de wijk gezien. Aan beschrijvingen geen gebrek, het flesje werd op vingerafdrukken gecontroleerd, en nog dezelfde week kwam de politie langs met een breekijzer - op een verdachte aangetroffen. En een perfecte match met de braaksporen.
De politie deed haar best, slachtofferhulp was vriendelijk.
En dat is het. Einde verhaal.
Het zijn dure en pijnlijke blaren Miele. Dit na amper 2 weken voor hebben is des te pijnlijker daar je waarschijnlijk nog niet op de hoogte was van bikediefstallen, en dit het laatste was waar je aan dacht.
Voor al de anderen die denken dat deze wereld zonnig, rechtvaardig, edelmoedig, liefdevol, en zonder zonden is. Zeg ik: groot gelijk. Maar koop GODVERDOMME een goed slot.
Tien jaar dat ik mountainbike, tien jaar lees ik met afschuw deze verhalen van ongeloof, hoop, en finaal, totale ontgoocheling.
Ik weet wat het is. vijf jaar geleden is mijn huis leeggehaald. De dieven zijn met de bus van 14u00 vanuit Tielt gekomen. Afgestapt aan het station en te voet naar onze woning. Ingebroken, alle waardevolle spullen in één van onze reisvaliezen, en langs de voordeur weer naar buiten. Vriendelijk lachend naar een buurmeisje dat juist met haar fiets passeert.
Aan het station hebben ze 30 minuten staan wachten op de bus naar Tielt. Een vrolijk trio dat met het geld uit mijn dochters portemonnee een fruitsap bestelde en achteraf het flesje aan de cafébazin terug bezorgde. Dezelfde buschauffeur als op de heenreis zette ze af in Tielt.
Meerdere buren hebben hen in de wijk gezien. Aan beschrijvingen geen gebrek, het flesje werd op vingerafdrukken gecontroleerd, en nog dezelfde week kwam de politie langs met een breekijzer - op een verdachte aangetroffen. En een perfecte match met de braaksporen.
De politie deed haar best, slachtofferhulp was vriendelijk.
En dat is het. Einde verhaal.
Het zijn dure en pijnlijke blaren Miele. Dit na amper 2 weken voor hebben is des te pijnlijker daar je waarschijnlijk nog niet op de hoogte was van bikediefstallen, en dit het laatste was waar je aan dacht.
Voor al de anderen die denken dat deze wereld zonnig, rechtvaardig, edelmoedig, liefdevol, en zonder zonden is. Zeg ik: groot gelijk. Maar koop GODVERDOMME een goed slot.