Chemins du Soleil 2015
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- den Bart
- Mountainbiker
Re: Chemins du Soleil 2015
wij zijn ook ingeschreven met een 3tal personen, maar de betaling is niet doorgegaan.
Wel betaald op het rekeningnummer in de mail, maar 2 dagen later stond het bedrag terug op onze rekening.
Is er iemand die wel al correct betaald heeft en kan er mij iemand het rekeningnummer via pb doorsturen?
Thx,
Bart
Wel betaald op het rekeningnummer in de mail, maar 2 dagen later stond het bedrag terug op onze rekening.
Is er iemand die wel al correct betaald heeft en kan er mij iemand het rekeningnummer via pb doorsturen?
Thx,
Bart
-
MaartenW
- Mountainbiker
- Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross
Er waren problemen met hun bank die onterecht betalingen gewijgerd heeft o.a. de mijne. Nogmaals betalen en hen ook een mailtje sturen best.den Bart wrote:wij zijn ook ingeschreven met een 3tal personen, maar de betaling is niet doorgegaan.
Thx,
Bart
Idem hier, eerste keer betaling geweigerd.
Vorige vrijdag betaling opnieuw uitgevoerd en nu sta ik al op de lijst
Net als vorig jaar zal ik waarschijnlijk na de rit terug te vinden zijn achter een ferme pot bier op het dichtsbijzijnde terras (hopelijk telkens binnen de 100 meter na aankomst)
We gaan ons daar eens opnieuw ferm amuseren, zowel in het klimmen (want ik doe dat toch op het gemak) en op de prachtige singletracks en afdalingen.
Vorige vrijdag betaling opnieuw uitgevoerd en nu sta ik al op de lijst
Net als vorig jaar zal ik waarschijnlijk na de rit terug te vinden zijn achter een ferme pot bier op het dichtsbijzijnde terras (hopelijk telkens binnen de 100 meter na aankomst)
We gaan ons daar eens opnieuw ferm amuseren, zowel in het klimmen (want ik doe dat toch op het gemak) en op de prachtige singletracks en afdalingen.
- Philippens J.
- Mountainbiker
Post by Philippens J. »
Wij zijn ook ingeschreven met 6 personen en 2 vd 3 teams net hetzelfde voorgehad met overschrijving. Helaas gisteren pas gemerkt...
3de maal dat we Chemin zullen rijden, dit maal eens bij elite meedoen.
Aantal Belgen dat daar mee doen groeit elk jaar!
Trainingsdoel is weeral aanwezig!
Tot op de fiets ginder!
3de maal dat we Chemin zullen rijden, dit maal eens bij elite meedoen.
Aantal Belgen dat daar mee doen groeit elk jaar!
Trainingsdoel is weeral aanwezig!
Tot op de fiets ginder!
Ben ook ingeschreven,een cadeautje voor men 71j,hopelijk is de Rosé van goeie kwaliteit.
Nu nog een fully'tje op de kop tikken en dan kunnen we ons nog wat amuseren,want er blijven mij niet veel jaren meer over.
Nu nog een fully'tje op de kop tikken en dan kunnen we ons nog wat amuseren,want er blijven mij niet veel jaren meer over.
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Ksta hier nog met ne scott spark op overschot medium :Droger wrote:Ben ook ingeschreven,een cadeautje voor men 71j,hopelijk is de Rosé van goeie kwaliteit.
Bedankt,maar zoek een small.Heb me al enkele keren laten vangen door te lange frames,hoogstwaarschijnlijk zal het terug een Turner worden.Had een medium Turner maar verkocht wegens te lang,rij niet graag met korte stuurpen, wat eventueel de oplossing zou kunnen zijn.den wakkere bakker gits wrote:Ksta hier nog met ne scott spark op overschot medium :Droger wrote:Ben ook ingeschreven,een cadeautje voor men 71j,hopelijk is de Rosé van goeie kwaliteit.