MTB lessen antwerpen/kempen

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
AEE
Mountainbiker

MTB lessen antwerpen/kempen

Post by AEE »

Heeft er iemand van jullie een adres waar ik terecht zou kunnen om MTB les te volgen?

ik zou graag meer kennis omdoen betreft techniek en mijn vaardigheid opkrikken :-D

mijn voorkeur gaat naar een organisatie (of personen) in de provincie antwerpen (kempen) die ook privé lessen aanbieden.

alvast bedankt.

grtzz
JEro83
Mountainbiker

Re: MTB lessen antwerpen/kempen

Post by JEro83 »

Zelf ben ik ook een beginner en probeer ook mijn techniek beter te krijgen maar dit kan je ook door eens te kijken op youtube. Ofwel zelf ervaring op te doen op bloso parcours.
Vallen of afstappen is geen schande. Nadien terug op de fiets en terug op nieuw doen :-)
Ben8000
Mountainbiker

Post by Ben8000 »

http://www.mtbclinics.be" onclick="window.open(this.href);return false;, daar kan je in groep of privé lessen volgen. Ik fiets nu 1,5 jaar en heb daar zeer veel bijgeleerd en dat in een geweldige sfeer.
Johan-b
Mountainbiker

Post by Johan-b »

JEro83 +1

Bloso route's, daar leer je vanzelf het 1 en ander van.
Daar zijn verschillende singletracks waar je wel techniek "moet" leren of je ligt er :)

Of gewoon de zondagse tochten af en toe meerijden en kijken wat de rest doet, wel naar de juiste kijken dan he ;)
JEro83
Mountainbiker

Post by JEro83 »

Johan-b wrote:JEro83 +1

Daar zijn verschillende singletracks waar je wel techniek "moet" leren of je ligt er :)

Of gewoon de zondagse tochten af en toe meerijden en kijken wat de rest doet, wel naar de juiste kijken dan he ;)
Heel goede tip. Wanneer je zie als hij tegen een boom knalt, moet je dit natuurlijk niet doen he. [-X
Dit is niet de bedoeling van mtb denk ik #-o
AEE
Mountainbiker

Post by AEE »

bedankt voor de reacties!

Ondertussen heb ik al enkele jongens hier op het forum leren kennen waar ik al enkele keren mee ben gaan rijden, heb er al veel van mogen/kunnen bijleren =D> =D> :-D

juist op die site gekeken, ziet er netjes uit, alleen spijtig dat er zo weinig beginners data's op staan.

zijn er zo nog organisaties die trainingen geven?

grtzz
Johan-b
Mountainbiker

Post by Johan-b »

JEro83 wrote:
Johan-b wrote:JEro83 +1

Heel goede tip. Wanneer je zie als hij tegen een boom knalt, moet je dit natuurlijk niet doen he. [-X
Dit is niet de bedoeling van mtb denk ik #-o
Details details details :-D .

Nochtans was ik er die 1ne keer heilig van overtuigd dat ik met m'n stuur tussen die 2 boompjes tussendoor kon... #-o
Post Reply