Matt frame

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
psychoboarderke
Mountainbiker

Re: Matt frame

Post by psychoboarderke »

Tittyman,

Er heerst hier geen anonimiteit.Op nog geen 2 minuten tijd heb ik Alain zijn naam en adres gevonden.
Alain heeft geen stoere praat. Hij geeft zijn ongezouten mening, waar niets mis mee is.

Verder vind ik uw attitude niet kunnen. Of je bedrijfsleider bent of gewoon werknemer, maakt hierbij geen hol uit.
Je spreekt in naam van het bedrijf, dus ik stel voor om wat meer professionalisme uit te stralen.

Om terug te komen op het onderwerp, ja er is verschil in. Is bij een auto net hetzelfde.
Daar ga je ook andere producten gebruiken voor een matte (wrap) lak tov gewone of uni lak.
Waar trek je de grens? Dat moet ieder voor zich uitmaken. We leven nu eenmaal in een consumptie maatschappij.
Voor sommigen is zijn/haar fiets wel een heilige koe, leef en laat leven.
Mijn matte fiets is geen heilige koe voor mij overigens.

peace out.
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Lol.

Ik ga nog een groter koffiemachine moeten bestellen als ik die hier allemaal moet uitnodigen, met inbegrip van jou.

Voor de rest hou je je commentaar ook maar bij, ons bedrijf bestaat ondertussen 97 jaar dus we hebben van jou zeker niets te leren. De eerste commentaar komt van stoere Alain, niet van mij, mijn antwoord diende enkel om te helpen.

Tenzij je in een omgekeerde wereld leeft hé ventje.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Ik ben ver van stoer, maar ik kan wel mezelf relativeren.
Enige zelfspot is mij trouwens ook niet vreemd.
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Ik vind dat je uw (of een) product of mening best mag verdedigen, maar daarom hoeft dit niet op deze erg beledigende toon te gebeuren.
Geef liever enige technische uitleg, daar kunnen we dan ook wat van leren.
psychoboarderke
Mountainbiker

Post by psychoboarderke »

Stuur me dan aub een uitnodiging voor de koffie en uitleg op je bedrijf.
Ik ben maar al te graag van de partij. Ik ben zeer leergierig.

Jammer genoeg heb je je PB functie uitgeschakeld.
geertg
Mountainbiker

Post by geertg »

_alain_ wrote:Hetzelfde als een blinkend.
Dacht net hetzelfde, ik kuis iedere week een matte en een blinkende mtb en gebruik voor beide dezelfde producten nl. morgan blue wash (wash & wax) en af te toe spuit ik ze nadien in met bike 7 protect and shine en zij lijken wel nieuw.
whaleshark
Mountainbiker
Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Post by whaleshark »

TITTYMAN wrote:Lol.

Ik ga nog een groter koffiemachine moeten bestellen als ik die hier allemaal moet uitnodigen, met inbegrip van jou.

Voor de rest hou je je commentaar ook maar bij, ons bedrijf bestaat ondertussen 97 jaar dus we hebben van jou zeker niets te leren. De eerste commentaar komt van stoere Alain, niet van mij, mijn antwoord diende enkel om te helpen.

Tenzij je in een omgekeerde wereld leeft hé ventje.

Ik begrijp dat je eerste antwoord diende om te helpen...
Alain had daar een mening over...( meningen verschillen nu eenmaal)
Jij bent het niet eens met zijn mening, dat is je volste recht... maar ipv. jouw mening te verdedigen
begin je zeer agressief te schelden en te dreigen...
Had je nu eens goed uitgelegd waarom jou product beter is voor "matte frames", dan kwam je er veel beter uit...
Psychoboarderke zegt dat je ver van professioneel bezig bent en ook hij krijgt direct een agressieve veeg uit de pan...
Je zegt dat jullie bedrijf 97 jaar bestaat... maar aan je communicatie is toch nog veel werk... :-"
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Idd, dit stond blijkbaar af, nu staat het op, dus ga allemaal jullie gang maar.

Ook aan Whaleshark, maak gerust een afspraak met me, consulting doen we ook al heel lang.

Ben echt benieuwd naar jullie, de koffie staat klaar :-D :-D :-D :-D
buzz liteville
Mountainbiker

Post by buzz liteville »

tittyman heeft wel gelijk; toeken is maar met 1 k
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Liever geen toekken dan 1K toeken :lol:
Post Reply