Woensdagavondrit Genk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
dirtyd
Mountainbiker

Re: Woensdagavondrit Genk

Post by dirtyd »

11/12 ritje met Raf en Co om 19uur evence coppeelaan 106, samen afgesproken aan de brug papagiovanni richting Melberg, zendmast enz...
Zet je naam hier onder als je mee wilt rijden

Jeffry
Andre
Dirk
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

gaan jullie woensdagavond rijden?
Jeffry
Mountainbiker

Post by Jeffry »

Brockie wrote:gaan jullie woensdagavond rijden?
Stel het voor voor woensdag avond rit Brockie :lol:
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

07 januari ga ik een tochtje rijden richting de melberg
ik vertrek om 19u00

dirk
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

het zal niks worden voor me, lars was ziek en ben deze voormiddag hiervoor moeten wakker blijven,heb de nacht. dus ga seffes mijn bed in, bij slapen voor de nacht straks te doen
J&B
Mountainbiker

Post by J&B »

ik vertrek om 19u00

dirk
J&B
Jeffry
Mountainbiker

Post by Jeffry »

ik vertrek om 19u00

dirk
J&B
Jeffry
Cubekee
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Post by Cubekee »

Is de samenkomst plaats nog steeds op parking cmine? (zit daar op school en zou daarom wel makkelijk zijn) ik ben van plan om trg wat aan m'n conditie te doen en zie die ritjes wel zitten heb momenteel wel examens maar ik zou volgende week indien goed weer (droog weer) wel kunnen enkel niet savonds.
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

Cubekee wrote:Is de samenkomst plaats nog steeds op parking cmine? (zit daar op school en zou daarom wel makkelijk zijn) ik ben van plan om trg wat aan m'n conditie te doen en zie die ritjes wel zitten heb momenteel wel examens maar ik zou volgende week indien goed weer (droog weer) wel kunnen enkel niet savonds.
cubekee, wij horen tot de werkende generatie vandaar woensdagavond rit. ik kan enkel vanaf 19h00. Er zijn er wel die in posten werken en die kunnen wel overdag rijden. Je kan/mag altijd iets posten hier als je een tochtje wil maken, maar doe het tijdig. parking cmine of parking tweewielshop (evence coppeelaan106) :wink:
Cubekee
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Post by Cubekee »

dirtyd wrote:
Cubekee wrote:Is de samenkomst plaats nog steeds op parking cmine? (zit daar op school en zou daarom wel makkelijk zijn) ik ben van plan om trg wat aan m'n conditie te doen en zie die ritjes wel zitten heb momenteel wel examens maar ik zou volgende week indien goed weer (droog weer) wel kunnen enkel niet savonds.
cubekee, wij horen tot de werkende generatie vandaar woensdagavond rit. ik kan enkel vanaf 19h00. Er zijn er wel die in posten werken en die kunnen wel overdag rijden. Je kan/mag altijd iets posten hier als je een tochtje wil maken, maar doe het tijdig. parking cmine of parking tweewielshop (evence coppeelaan106) :wink:
Hier dacht ik ook aan toen nadat ik dit bericht had gepost #-o ik zal zeker iets posten als ik eens zou willen gaan rijden maar ik wacht nog even af. Woensdag geven ze op het moment wel droog maar ik moet zien dat het lukt met mijn studies maar als pauze even op de fiets zou wel deugd kunnen doen :-D Bedankt voor de snelle reactie en ik laat dan nog iets weten :-D
Post Reply