Denk toch gezien de weersvoorspellingen, alhoewel er weinig slijkstroken bij zitten, dat een profieltje welkom zal zijn.zandduvel wrote:Ik twijfel nog aan m'n bandenkeuze...
Hoe ligt die passage in de bosjes van oostende erbij?
Aangezien het grootste deel van de tocht door het zand gaat zou ik met schwalbe big apples afkomen.
Ging een paar weken geleden nog perfect bij die andere toertocht in bredene...
Zaterdag 13/12/2014 , BREDENE, 3 editie Winter kusttour
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
'Gkunther' MD
- Mountainbiker
Re: Zaterdag 13/12/2014 , BREDENE, 3 editie Winter kusttour
Post by 'Gkunther' MD »
-
'Gkunther' MD
- Mountainbiker
Post by 'Gkunther' MD »
Canyon 2, een thuisrit voor jou..zal met profieltje zijn, vandaag bepijling gaan uitzetten, in het bos hier en daar een vettige passage.
-
'Gkunther' MD
- Mountainbiker
Post by 'Gkunther' MD »
Zaterdag wel uitstekend weer en een gunstige wind...en ik trakteer jou wel op één..maar ik sta in voor de pechverhelping, hopelijk ontmoeten we elkaar zo niet..tot zaterdaghenkieboy wrote:met het voorspelde weer morgen en vrijdag zal bredene "the place to be" zijn zaterdag![]()
idd een thuisrit,nog snel andere banden opleggen met een profielke en zaterdag na lange tijd nog eens genieten van onze duinen en bossen!
Bedankt voor de info
Bedankt voor de info
-
'Gkunther' MD
- Mountainbiker
Post by 'Gkunther' MD »
Zal nipt zijn...maar zal wel lukken..als je start voor de 50 km zal het al valavond zijn..laatste strook is een zandstrook in de polders...nie bang zijn dan..Groejtes en tot zaterdagi-Mac wrote:Ik werk tot 13u30. Dan kom ik zo snel ik kan naar de start in Breinienge (vanuit Brugge)
-
'Gkunther' MD
- Mountainbiker
Post by 'Gkunther' MD »
Da tellen gaat vlot gaan want de wind in de linkerflank in het voordeel, zal lekker bollen op het strand.Stic wrote:Kom alvast met enkele Steenbakkers de schelpjes tellen in Bredene![]()
Stic
-
frankyderuyck
- Mountainbiker
Post by frankyderuyck »
Zaterdag licht bewolkt 7° 4 Beaufort westenwind