Diegene die dit kwijt is, kan mij een persoonlijk bericht sturen via dit forum, of naar info@mtbweerde.be" onclick="window.open(this.href);return false; met daarin het volgende: het modelnaam / modelnummer (dus zoiets als: "het is een Garmin Forerunner 201"
Zo 07/12/2014 Weerde: 19e dwars door d'Hel van Weit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 07/12/2014 Weerde: 19e dwars door d'Hel van Weit
Gevonden: een Garmin fietscomputer!
Diegene die dit kwijt is, kan mij een persoonlijk bericht sturen via dit forum, of naar info@mtbweerde.be" onclick="window.open(this.href);return false; met daarin het volgende: het modelnaam / modelnummer (dus zoiets als: "het is een Garmin Forerunner 201"
), de kleur(en) van het toestel, en liefst ook het serienummer.
Re: Zo 07/12/2014 Weerde: 19e dwars door d'Hel van Weit
Dank voor de massale opkomt tijdens de 19e hel van weet. Jullie waren met 1418. Dank voor de overwegend positieve commentaren en hop naar 6-Dec-2015 voor de 20e editie.