Zondag 14-12 BEERSE - WCB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
prosserke
Mountainbiker
Location: Cannondale flash 29er carbon , Scott 930 2014 , Ridley Helium , Ridley X-Fire

Zondag 14-12 BEERSE - WCB

Post by prosserke »

Veldtoertocht WielerClubBeerse op zondag 14/12/14

Inschrijving vanaf 8.00u tot 10.30u
Prijs : € 3,00 / niet-leden VWB: €4 / - 16 jaar leden VWB: gratis / - 16 jaar niet-leden VWB: €1
Vertrek en aankomst : KFC Lentezon - Stadionlaan 1 - 2340 Beerse

Afstanden :
- Kidstoer : 18 km (zonder bevoorrading, wafel bij inschrijving)
- 28 km + 48 km
- Andere afstanden mogelijk :
* 42 km : tot aan bevoorrading kleine toer volgen + na bevoorrading grote toer volgen
* 34 km : tot aan bevoorrading grote toer volgen + na bevoorrading kleine toer volgen

Uitgebreide bevoorrading met warme verse soep + sportdrank Concap
100 eerste starters tube Energy Boost van Concap
Bikewash
Bewaakte fietsparking
Warme douches

Zoals reeds de voorgaande jaren, hebben we u ook dit jaar weer een unieke toer uitgestippeld met wat extra single-tracks op de Lilse Bergen, alsook de traditionele cyclo-cross omloop van de Kievietsheide in Sint-Jozef.
mens
Mountainbiker

Re: Zondag 14-12 BEERSE - WCB

Post by mens »

The place to be !!!! :-D
Donkey@base.be
Mountainbiker

Post by Donkey@base.be »

Uit voorgaande deelnames weet ik dat ook deze organisatie er alles aan doet om een origineel parcours voor de wielen van de fietslustigen te schuiven. Ondanks dat er een bloso-parcours is , slagen ze er in om er iets speciaals van te maken. Voor diegenen die denken dat iemand van de club dit post : ik ben in geen enkele wielerclub !

Als regelmatig deelnemer aan de toertochten volg ik ook de weerberichten op de voet : huidige regenhoeveelheden( in Ukkel ) geven voor zondag een droge dag. Maar voor dat het zondag is, valt er wel, gespreid over enkele dagen, 12 l hemelwater. Sommige berichten geven/gaven voor zaterdag 10 l aan. Dus slijk zal er wel zijn. Maar toch niet meer dan je in deze periode van het jaar mag verwachten.
't Ruimerke
Mountainbiker

Post by 't Ruimerke »

Vorig jaar was dit veruit de mooiste tt uit de streek. (mijn mening hé :wink: )
Heb wel horen zeggen dat er dit jaar om 12u een stripact is van Gert V.
Deze act zou ik precies toch weglaten! :wink:
mens
Mountainbiker

Post by mens »

't Ruimerke wrote:Vorig jaar was dit veruit de mooiste tt uit de streek. (mijn mening hé :wink: )

De act is speciaal voor de vrouwelijke deelnemers ????, :wink:
mens
Mountainbiker

Post by mens »

Donkey@base.be wrote:Uit voorgaande deelnames weet ik dat ook deze organisatie er alles aan doet om een origineel parcours voor de wielen van de fietslustigen te schuiven. Ondanks dat er een bloso-parcours is , slagen ze er in om er iets speciaals van te maken. Voor diegenen die denken dat iemand van de club dit post : ik ben in geen enkele wielerclub !

Als regelmatig deelnemer aan de toertochten volg ik ook de weerberichten op de voet : huidige regenhoeveelheden( in Ukkel ) geven voor zondag een droge dag. Maar voor dat het zondag is, valt er wel, gespreid over enkele dagen, 12 l hemelwater. Sommige berichten geven/gaven voor zaterdag 10 l aan. Dus slijk zal er wel zijn. Maar toch niet meer dan je in deze periode van het jaar mag verwachten.

:wink: :-D :wink: :-D
den trage rappe
Mountainbiker

Post by den trage rappe »

't Ruimerke wrote:Vorig jaar was dit veruit de mooiste tt uit de streek. (mijn mening hé :wink: )

De vrouwen mogen ook wel een pleziertje hebben (niet)?
Maar enkel vanaf 2000 bikers!
Dus zegge het voort.
trage rappe
Mountainbiker

Post by trage rappe »

ben hier precies nie de enigste trage ](*,)
zondag ook van de partij , is in mijne voortuin O:)
G..
Mountainbiker

Post by G.. »

Heeft iemand de route op gps?
Guy M
Mountainbiker

Post by Guy M »

Donkey@base.be wrote: Als regelmatig deelnemer aan de toertochten volg ik ook de weerberichten op de voet : huidige regenhoeveelheden( in Ukkel ) geven voor zondag een droge dag. Maar voor dat het zondag is, valt er wel, gespreid over enkele dagen, 12 l hemelwater. Sommige berichten geven/gaven voor zaterdag 10 l aan. Dus slijk zal er wel zijn. Maar toch niet meer dan je in deze periode van het jaar mag verwachten.
Met een paar goede hogedrukreinigers zijn onze fietskes zondag weer snel slijkvrij :-) En wie zich niet wil vuil maken, blijft thuis maar in zijn zetel zitten.
Post Reply