06/12/14 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
uncle sam
Mountainbiker

Re: 06/12/14 Hertsberge

Post by uncle sam »

na aankomst waren we precies zwarte piet #-o
leuke vlamrit, veel volk maar sfeervol
organisatie perfect zoals ieder jaar =D>
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Dit jaar dus gekeken van uit de loges. een heerlijk kopje koffie in een rustige zaal (vermoed dat dit een uurtje later niet meer het geval was), een fijne babbel met een goeie vriendin en opgemerkt dat de inschrijvingen vlot verliepen. =D>
Toen we terug huiswaarts reden toch wel opgemerkt dat sommige deelnemers iets of wat bespat waren. :wink: de regen van vorige nacht heeft daar waarschijnlijk iets mee te maken.

Volgend jaar zal en moet ik er terug bij zijn. :bounce:

tot een volgende

geertje :wink:
JustForFun
Mountainbiker

Post by JustForFun »

Vandaag weer een schitterende tocht gereden. Super parcours dat er hier en daar wel wat vettig bij lag (voor mij de eerste keer dit seizoen). Vlotte inschrijving ondanks de grote massa (vermoedelijk weer 2500 deelnemers?). Volgend jaar kom ik zeker terug!
thyboracing
Mountainbiker

Post by thyboracing »

Om 13 uur waren er al meer dan 2500 fietsers de inschrijftafel gepasseerd, de Hertetrappers hebben er opnieuw een pittige rit van gemaakt ... moeder natuur zorgde met nog wat neerslag voor extra weerstand. Sommige stroken waren behoorlijk glibberig toen we na start om 13 uur passeerden (onder andere naast instelling van Ruiselede moest je uit goed hout gesneden zijn om door te ploeteren )
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

op welke site zouden de foto's te vinden zijn?
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Hertsberge, het kleine dorp dicht bij Oostkamp. Een sporthal is er niet te vinden, douches evenmin, maar wel een gezellige café met bijhorende zaal zoals het hoort op dergelijke plaats. Jaarlijks zorgen de Hertetrappers er voor dat dit anders zo rustig gehucht aan de rand van de bossen een ontmoetingsplaats wordt voor de West- en Oost-Vlaamse mountainbikeliefhebbers. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat er geen fietsers uit andere oorden komen. Eventjes dacht ik de verkeerde zaal binnen te stappen, want de aanblik verschilde toch enigszins met andere jaren. Toen ik het weer naarstig werkende Superfanneke zag rondhuppelen wist ik dat dit de place to be was. Na de hartelijke begroeting vlug vertrokken met ons groepje van vijf. Hoe verder de tocht vorderde, hoe meer ik me weer realiseerde waarom ik hier jaarlijks graag terugkom. Veel bos, dreven afgewisseld met singletracks die er dit jaar na de regen van vorige nacht soms pittig bijlagen... een mooi parcours waarbij het beste uit de streek wordt gehaald met de nodige privéstukken er in . Topbevoorradingen, een onberispelijke bepijling, een uitgebreide afspuitstand en een gezellige wasplaats die ons herinnert hoe het veertig jaar geleden was. Het verleden moet nu eenmaal ook zijn plaats krijgen. Kortom een klassieker die terecht jaarlijks door een twee à drieduizend mountainbikers gesmaakt wordt. Hartelijk dank en "tot noste jaore". =D> =D> =D>
vani
Mountainbiker

Post by vani »

duwerke wrote:op welke site zouden de foto's te vinden zijn?

Foto's waren te koop ter plaatse dus denk niet dat ze op een site gaan komen
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Bedankt aan de 3320 deelnemers.

En idd, de regen van vorige nacht had het parkoer een beetje "minder vlot lopend" gemaakt.

Bedankt aan alle eigenaars die opnieuw toegang verleenden tot hun domein =D> =D> , dank aan alle medewerkers, een peloton van maar liefst 60 mensen stond vandaag tot jullie beschikking om alles in goede banen te leiden. =D> =D> =D>
Maar vooral bedankt aan onze parkoerbouwer die er dit jaar weer in geslaagd is om optimaal gebruik te maken van de "bossen".
Je moet het maar doen, elk jaar weer opnieuw.... =D> =D> =D> =D> =D>

Maar vooral ook dank aan jullie, en naar de positieve reacties die ik mocht horen, hebben jullie dit weten te waarderen. =D> =D> =D>

En nu ga ik in mijn zetelke duiken sé, mijn voetjes gaan mij eeuwig dankbaar zijn... :wink: :wink: :wink:
Last edited by Superfan on Sun 07 Dec 2014 08:54, edited 1 time in total.
Single Tracker
Mountainbiker

Post by Single Tracker »

De klassieker der klassiekers blijft een topper! Bedankt voor de vlekkeloze organisatie!
Stic
Mountainbiker

Post by Stic »

Een rit die elk jaar opnieuw op mijn kalender staat , een pluim voor de organisatie. :bounce:
Enkel één minpuntje , na vorige week in St-Joris werd er alweer een fiets gestolen.
Dit steeds meer voorkomend fenomeen ,
kunnen we alleen de kiem in smoren door onze bikes te sluiten.
Blijkbaar zijn er mensen die in volledige wieleroutfit afzakken naar de startplaats ,
wachtende op een individu die binnen gaat om zich in te schrijven.
En dan hun slag slaan .
Hopelijk vatten ze dief (dieven) snel want het wordt een echte plaag.
Mijne bike laat ik alvast niet meer achter zonder slot , of afspraak onder elkaar om iemand bij de fietsen te laten.

Grts ,

Stic
Post Reply