Hallo , zoek partners of een clubje om samen op tochten te gaan .
ben 45 j. en ga nu altijd alleen op pad.
doe bewegwijzerde routes maar maak ook zelf op de gps route's .
Ben sinds een tweetal maanden actief dus ben nog lang geen pro.
laat maar iets weten.
Ben iemand van 17jaar en fiets tegenwoordig ook altijd alleen. Rij bijna altijd vaste routes neerpelt overpelt lommel. Ben zelf van neerpelt. Dus laat maar eens iets weten als je eens samen zou willen rijden.
Heb eventueel ook wel intresse om mee te rijden. Ben 28j en kom zelf uit Overpelt. Lig nu al wel een dik jaar stil met fietsen maar zou de draad terug willen oppikken
Ik kom ook uit Hamont, maar omdat ik in posten werk, ga ik meestal ook alleen fietsen.
Over het algemeen is dat doordeweeks en dan vaak overdag. met wat vrienden fietsen we soms eens een toertocht op de zondagochtend.
Ik zoek een beetje mijn eigen weg in de omgeving en doe daarbij stukken mtb routes aan in hamont, achel, neerpelt, grote heide, budel, weert, maarheeze, bocholt........
Ik vind het lekker om alleen op pad te gaan maar het is gezelliger om met meerderen te gaan....
hoi , zijn er soms nog geïnteresseerden omgeving hamont om eens samen te gaan mtb in en rond hamont en op verplaatsing , laat maar iets weten , in de zomer in de weekends soms minder tijd , door de week kan ik in de namiddagen wel , sta met de vaste vroege.