Verdorie morgen moet ik werken.
Ik heb de pijltjes al gezien en was al in mijn nopjes.
Maarja hopelijk de volgende keer toch aanwezig
Gr witten
06/12/14 Hertsberge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Krieriemartin
- Mountainbiker
Re: 06/12/14 Hertsberge
Post by Krieriemartin »
Krierecrosser Martin komt er ook aan.
Een uurtje rijden is niet te ver voor deze mooie rit.
Veel succes

Een uurtje rijden is niet te ver voor deze mooie rit.
Veel succes
vraag mij altijd af waarom hier 2000 man op afkomt ? tis toch niet mijn topper van tocht geef mij maar nen klim tocht !
maar al blij dat we kunnen starten douche of geen douche !!
maar al blij dat we kunnen starten douche of geen douche !!
voilà sé, we zijn er klaar voor, alles staat klaar om jullie een top dagje te bezorgen.
Schitterende omloop
, goed gevulde bar
, vriendelijke mensen..
. enz, enz,, maar helaas Traxer, geen frietjes...
Tot morgen dan maar.

Schitterende omloop
Tot morgen dan maar.
-
S mountainbiker
- Mountainbiker
Post by S mountainbiker »
Superfan wrote:voilà sé, we zijn er klaar voor, alles staat klaar om jullie een top dagje te bezorgen.
Schitterende omloop![]()
, goed gevulde bar
![]()
, vriendelijke mensen..
![]()
. enz, enz,, maar helaas Traxer, geen frietjes...
![]()
![]()
Tot morgen dan maar.![]()
We kijken uit naar deze Toprit !!!
We komen eraan!
Tot 00u is er 2,6 mm gevallen. Er zal nog 2 mm bij vallen, bodem kan dit redelijk verwerken, hier en daar toch wat nattigheid.
Ik heb de indruk dat het GFS-model beter scoorde dan EC en UKMO de laatste dagen. Meestal is het andersom.
Voor alle duidelijkheid dit zijn computermodellen waar ook het KMI zich op baseert (vooral EC dan).
Superfan, zet de Leffe maar klaar voor nen Ghostbiker!
Tot 00u is er 2,6 mm gevallen. Er zal nog 2 mm bij vallen, bodem kan dit redelijk verwerken, hier en daar toch wat nattigheid.
Ik heb de indruk dat het GFS-model beter scoorde dan EC en UKMO de laatste dagen. Meestal is het andersom.
Voor alle duidelijkheid dit zijn computermodellen waar ook het KMI zich op baseert (vooral EC dan).
Superfan, zet de Leffe maar klaar voor nen Ghostbiker!
- berniebiker
- Mountainbiker
Post by berniebiker »
Zoals ieder jaar top organisatie.
Maar mijnen bike zag er wel anders uit dan die van jullie bij het uitpijlen. Na een beetje zoeken kon je uitmaken dat het een rode was.
Amaai wel een stuk lastiger met zo een nat parcours, alhoewel blijvend berijdbaar.
En wat kent die parcours bouwer de streek. Mooie prive stukken. Zelfs in de tuin van mijn bazin gereden.
; Leuk dat we daar door mogen rijden.
Maar mijnen bike zag er wel anders uit dan die van jullie bij het uitpijlen. Na een beetje zoeken kon je uitmaken dat het een rode was.
Amaai wel een stuk lastiger met zo een nat parcours, alhoewel blijvend berijdbaar.
En wat kent die parcours bouwer de streek. Mooie prive stukken. Zelfs in de tuin van mijn bazin gereden.