Mtb schoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
voare
Mountainbiker

Mtb schoenen

Post by voare »

Ben aan het twijfelen om mij een paar extra MTB schoenen( de northwave goretex )te kopen of een paar extra goeie schoenovertrekken wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Boebbel
Forum beheerder

Re: Mtb schoenen

Post by Boebbel »

Persoonlijk zou ik gaan voor de schoenen. Had ik het geweten, ik had me meteen winterschoenen aangeschaft ipv zomer + hoezen.

Mja, ik zal in de solden nog eens rondkijken.
kazzz
Mountainbiker

Post by kazzz »

Draai of keer het zoals ge wilt, uiteindelijk krijgt ge toch koud of nat in uw overschoenen + ze gaan veel sneller kapot.
Ik heb ook de Northwaves en daar komt geen lek koude in, en als het echt nat nat nat en koud koud koud is, dan doe ik sealskinz kousen aan. De beste combi dat er is :)
Jaaktrekhaak
Mountainbiker

Post by Jaaktrekhaak »

Ik heb de winterschoenen van shimano. Zeer content.van (zeker omdat mijn overschoenen eerst niet lang geleefd hebben). Niks koude tenen en er komt geen druppel water in, behalve als ge tot uw knieen in het water staat...
Als ge goed rond zoekt kunt ge ze wel tegen een goede prijs kopen...
StijnRR
Mountainbiker

Post by StijnRR »

Ik dacht ook gesteld te zijn met een paar Sealskinz overschoenen. Niet dus. De nieuwe Northwaves hebben nog niet echt de kans gehad om zich te bewijzen.
bacardavid
Mountainbiker

Post by bacardavid »

mijn northwaves zijn bijna versleten .
Ik ben er suppercontent van en ga er nieuwe aanschaffen.

Uk heb nu celcius, ik heb begrepen dat artic nog beter beschermt tegen de koude.
Kent er iemand het model extreme winter ?
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Niet twijfelen. Schoenen.
Ik ook al enkele jaren Nothwave Celcius ,(artic) bestond toen nog niet.
mrstm
Mountainbiker

Post by mrstm »

Ik heb een paar weken terug ook de NW Artic schoenen aangeschaft, nog geen seconde spijt van gehad.
Lekker warm, droog... geen zweetvoeten.
Had ik al veel eerder moeten kopen!
whaleshark
Mountainbiker
Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Post by whaleshark »

Beste, Ik heb vorige winter deze gekocht:
http://www.wiggle.nl/northwave-extreme- ... spd-boots/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ongelooflijk goeie winter schoenen... en met deze sluiting, ook nog eens super makkelijk om uit te doen...ook als ze vol modder hangen ... ik wil geen andere meer
fishie
Mountainbiker

Post by fishie »

Ook van Northwave, oerdegelijk, en voor een interessante prijs, momenteel in AS Adventure:
http://www.asadventure.com/benl/northwa ... olour=4168" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zou niet weten waarom men nog zou kiezen voor overtrekken..., je zomerschoenen slijten immers niet wanneer je deze winterschoenen aan hebt, dus die gaan dan ook langer meegaan.
Post Reply