06/12/14 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vani
Mountainbiker

Re: 06/12/14 Hertsberge

Post by vani »

omdat er geen douches zijn zal ik deze zeker niet laten liggen je gaat er voor de bossen en niet voor een douche nadien :P
Stijn Van Onacker
Mountainbiker

Post by Stijn Van Onacker »

Douche of niet, ik was me eigenlijk ook altijd thuis.

Bij deze ben ik ook aanwezig. Bijna volledig off-road? Super!!! (o)
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Kindjes, toch! 't Zal droog liggen, hoor! Met al die bosgrond zal je niet moeten douchen. Gas geven en thuis een douche nemen. We komen toch om te MTB'en, al de rest is bijzaak!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Gigi (Tetters Torhout) wrote:
Reserveer maar een TET-tafel :roll: #-o
Ok, voor- of namiddag???? 20 of 30 man???? :-D :-D :lol: :lol:
yakari
Mountainbiker

Post by yakari »

Amai, wel spijtig dat er weeral eens meer energie gestoken word in kritiek over douche's en douchekoppen , kommetjes en over water enz, waar zijn we mee bezig.
dan de mensen die het organiseren en die al weken bezig zijn hun VRIJE tijd er in steken om iedereen een beetje te vreden te stellen en de deelnemers een toffe dag te bezorgen.
Dat word hier echt door sommigen vergeten!!!!!!
In plaats van te neuten over bijkomstigheden, zouden die personen beter een BEDANKT schrijven omdat die mensen het willen doen, want anders moeten we thuis blijven en thuis douchen zonder toprit in west-Vlaanderen met al de prachtige bossen.
Denk dat dit soms vergeten word bij velen die kritiek spuiten,
Zeg altijd liever een emmer warm water dan een koude douche, ik kan er zeker van meespreken al heel wat ritten gereden en bij deze Hertettapppers BEDANKT alvast voor het super parcour in de bossen.
Ik twijfel er niet aan dat alles weeral TOP zal zijn. Die hem links laat liggen op 6 dec is volgens mij verkeerd, dat is mijn gedacht, sorry kon het niet laten te reageren :-? .
Ik sta er alvast :wink: :-D
Mvg, Yakari
JustForFun
Mountainbiker

Post by JustForFun »

yakari wrote:Amai, wel spijtig dat er weeral eens meer energie gestoken word in kritiek over douche's en douchekoppen , kommetjes en over water enz, waar zijn we mee bezig.
dan de mensen die het organiseren en die al weken bezig zijn hun VRIJE tijd er in steken om iedereen een beetje te vreden te stellen en de deelnemers een toffe dag te bezorgen.
In plaats van te neuten over bijkomstigheden, zouden die personen beter een BEDANKT schrijven omdat die mensen het willen doen, want anders moeten we thuis blijven en thuis douchen zonder toprit in west-Vlaanderen met al de prachtige bossen.
Zeg altijd liever een emmer warm water dan een koude douche, ik kan er zeker van meespreken al heel wat ritten gereden en bij deze Hertettapppers BEDANKT alvast voor het super parcour in de bossen.
Ik twijfel er niet aan dat alles weeral TOP zal zijn. Die hem links laat liggen op 6 dec is volgens mij verkeerd, dat is mijn gedacht, sorry kon het niet laten te reageren :-? .
Mvg, Yakari
Volledig mee eens =D> =D> =D>
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

yakari wrote:Amai, wel spijtig dat er weeral eens meer energie gestoken word in kritiek over douche's en douchekoppen , kommetjes en over water enz, waar zijn we mee bezig.
Mvg, Yakari
Stel nu voor dat ik van oor tot teen vol slijk hang en me dan moer wassen met een emmertje ? FF seruis blijven he .
En wie zegt dat we dat niet waarderen wat die mensen allemaal doen ?
Maar als ik 100 km gereden heb om daar te geraken en er terug 100 moet doen om thuis te geraken dan verwacht ik toch een douche , eigenlijk mogen ze me dan ook bedanken dat ik van zover kom
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Den Bees wrote:
Stel nu voor dat ik van oor tot teen vol slijk hang en me dan moer wassen met een emmertje ? FF seruis blijven he .
Ik ga ervan uit dat je dan zonder kleren zal biken.....
In dat geval zal ik persoonlijk een emmerke water over uw hoofd komen gieten, dan heb je toch uw douche????? :lol: :lol:
Of dat het dan warm water zal zijn, laat ik in het midden.

Voor diegenen voor wie douches prioritair zijn tegenover de rest van de organisatie, het vele werk van de vrijwilligers, en het schitterend parkoer....
Ze zijn er niet, dus trek dan maar uw conclusies... :wink: :wink:

En ik hoop eerlijk gezegd dat de controverse rond al of niet douches hiermee gesloten is. :evil: :evil:
Last edited by Superfan on Tue 02 Dec 2014 08:58, edited 1 time in total.
jempi
Mountainbiker

Post by jempi »

Superfan wrote:
Den Bees wrote:
Ik ga ervan uit dat je dat zonder kleren zal biken.....
In dat geval zal ik persoonlijk een emmerke water over uw hoofd komen gieten, dan heb je toch uw douche????? :lol: :lol:
Of dat het dan warm water zal zijn, laat ik in het midden.

Voor diegenen voor wie douches prioritair zijn tegenover de rest van de organisatie, het vele werk van de vrijwilligers, en het schitterend parkoer....
Ze zijn er niet, dus trek dan maar uw conclusies... :wink: :wink:

En ik hoop eerlijk gezegd dat de controverse rond al of niet douches hiermee gesloten is. :evil: :evil:
dat vind ik ook
Mister A
Mountainbiker

Post by Mister A »

Ook aanwezig voor de derde keer op rij!
Post Reply