Flandriën Tour zaterdag 29/11

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
GeForceFX
Mountainbiker

Re: Flandriën Tour zaterdag 29/11

Post by GeForceFX »

prachtige tocht, duidelijk gemaakt door mensen met liefde voor de sport!
Mooi parkoers, goede bepijling, goede bevoorradingen (met soep!), goede afspuitstand en nog heel wat begeleiders om u over te helpen aan drukke punten, wat kan een mens nog meer vragen op een zonnige herfstdag :bounce:

Vraagje, was eerste rit met nieuwe fietscomputer en kwam op 49km uit, klopt dit of scheelt er iets aan mijn instellingen? :)
Tom_mtb
Mountainbiker

Post by Tom_mtb »

Idd top organisatie met heel mooie tocht alles was top in de puntjes in orde.
Ik had net 53Km op men gps staan dus denk verkeerde instelling.
raboken
Mountainbiker

Post by raboken »

Proficiat, zeer mooie toertocht prachtig :-D
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

heb blijkbaar wat gemist
DOEMME he

nog te veel last van oogontsteking in beide ogen :evil: :evil:
GeForceFX
Mountainbiker

Post by GeForceFX »

Tom_mtb wrote:Idd top organisatie met heel mooie tocht alles was top in de puntjes in orde.
Ik had net 53Km op men gps staan dus denk verkeerde instelling.

Raar, de gps-file bekeken, en ook die track is 47km, moet dus ergens een stuk gemist hebben.

Iemand met een 53km file ergens online te bezichtigen?
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Vandaag voor de tweede maal met Polarbear in deze streek komen biken (na Waasmunster) en opnieuw genoten van een prachtige tocht. Vooral het stuk tussen de eerste en de tweede bevoorrading was top. Een viertal technische stroken die echt een meerwaarde betekenen, al moet ik toegeven dat de autosnelwegtalud voor mij wat te moeilijk was. De organisatie was prima, zowel bepijling, afspuitstand, bevoorrading, als bewaakte afspuitstand. Enkel de locatie voor de après (grote, duistere tent met beperkt aanbod) vonden we wat minder, maar dit zal ons zeker niet weerhouden om nog terug te komen. Bedankt en tot een volgende. =D> =D> =D> =D>
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Leuke technische stroken , enkel 1ste deel veel baan , maar de rest was goed genoeg
Maar helaas da technisch stuk aan de autostrade is al te gemakkelijk geworden , vorig week was het Veel moeilijker en dus uitdagender dan nu
044358
Mountainbiker

Post by 044358 »

Op het technische stuk op de berm van de e17 stond een fotograaf. Waar kunnen we die fotos ergens vinden?

Voor de rest chapeau aan de organisatie!
moorken
Mountainbiker

Post by moorken »

voor wie de hoogtepunten nog eens wil herbeleven, of het moest missen: https://www.youtube.com/watch?v=gk6Eq6Ita7s

persoonlijk vond ik het een top-ritje, zeer aangenaam, de vele korte technische stukjes waren top, het 2de technische stuk van 400 meter vond ik echter wel een beetje tegenvallen, de vele haarspeltbochten vond ik nogal klote. Maar das mijn persoonlijke mening, het eerste technische stuk van 400 meter was echter wel super super!
pluim wel voor de goeie organisatie + vooral bedankt voor de gigantisch goeie afspuitstand :)
JorisFRST
Mountainbiker

Post by JorisFRST »

GeForceFX,

Mijn GPS file kan je downloaden van Garmin connect: http://connect.garmin.com/modern/activity/641753851" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand een idee of de foto's online komen die genomen zijn op het technische stuk ?
Post Reply