22/11 St Job

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dirty
Mountainbiker

Re: 22/11 St Job

Post by dirty »

Wat betreft deze tocht van Sint-Job ,daar pas ik al een aantal jaren voor , ondanks dat ik van de streek afkomstig ben .
Altijd al een heel gedoe geweest in het verleden , toppunt was zelfs dat er iemand van ons inkom moest betalen om op de terreinen te komen van de voetbal , dat was de laatste keer dat we er geweest zijn , blijkbaar nog niet veel veranderd :(
Foxhunter
Mountainbiker

Post by Foxhunter »

Juist, blijk ik toch niet de enige met dergelijke gedachten. Ik kom heel graag naar Belgie en had mij verheugd op deze. Ik heb vaker in deze streek gereden en ook al eerder vanuit Sint Job, maar dit was een regelrechte tegenvaller. :(

Zeer matige bevoorrading, ook al stel ik hier weinig eisen aan. Op sommige punten hingen pijlen teveel en op ander plekken te weinig. Ook het parcours was nou niet bepaald heel boeiend. Het enige echt leuke stuk was het laatste door de "parken". Dat vond ik erg mooi. Als de Rodondendrons in bloei staan moet het hier prachtig zijn.

Tenslotte nog wel van de nood een deugd gemaakt en even getankt. Dat scheelt maar liefst 35 cent per liter. Ik blijf toch een Nederlander. :wink:
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Leuke tocht, mooi weer. Was eigenlijk grotendeels de normale tocht, maar in omgekeerde richting. Je kan er altijd meer uithalen, maar dat hangt dan weer van de club af die het organiseert zeker. In Brecht heb je ook tussen de verschillende edities zo'n versie die zo slecht is dat je eigenlijk beter op de weg kan rijden. Ook gezien dat de bevoorrading mager was met enkel drinken en een suikerwafel, maar ik ga om te trainen, ni om te eten, dat doe ik nadien wel :-D
code-242
Mountainbiker

Post by code-242 »

Was idd bijna dezelfde tocht als vorige keer in Sint-Job, alleen in tegengestelde richting. Tour was ok, ook al was er meer uit te halen.
ik ben geen voorstander dat er wordt gereden in twee richtingen over hetzelfde stuk.
Bevoorrading kon beter, een stukje fruit ?? :bounce:
Buiten de inschrijvers niet veel activiteit gezien (zet eens iemand op de gevaarlijke oversteken) :bounce:
Zondags Zoersel gereden, wat een verschil; een uitgebreide bevooradingsstand :wink: + herstellingstentje :-D voor de pechvogels. Tevens een bewaakte fietsparking :drunk: die ook ontbrak in Sint-Job, jammer #-o
Volgende keer beter (o) :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
jari2057
Mountainbiker

Post by jari2057 »

was niet helemaal het zelfde heb de twee ritten opgenomen en de tweede rit liet een stuk bos liggen aan de grote en kleine vraagstraat.
Post Reply