06/12/14 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Re: 06/12/14 Hertsberge

Post by geertje »

Superfan wrote:Een eerste verkenningsronde gisteren leerde ons dat het weer heel heel goed zal zijn....; :-D :-D :-D

Tenminste als ze het hierboven een beetje kalm houden de volgende 2 weken. :wink:
Toch een beetje schrik????? De eitjes moesten allang gelegd zijn. Wij hebben in Moerkerke de onze al gelegd :-"

Als het weer een beetje ok is mag je van mij een beleefdheidsbezoekje verwachten met de fiets. Superfan begrijpt wel wat da'k bedoel hé. :-D

Succes volgende week.

Groeten

geertje :wink:
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Ik moet voor deze tocht een autorit maken van +/- 75 km enkel.
Kunnen we ons daar na de rit een warme douche nemen, na een winters ritje geen overbodige luxe.
Ik vraag dit maar omdat ik mij een tocht ergens in mei meen te herinneren waar het parcours inderdaad heel goed was, maar waar we ons achteraf mochten behelpen met een plastiek kommetje in één of ander achter lokaaltje.
Kwestie dat we weten waar we aan toe zijn.
Als in de kalender "douches" staat, dan verwachten de mensen die zich willen wassen douches en geen kommetje lauw water.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

MC Johan wrote:Ik moet voor deze tocht een autorit maken van +/- 75 km enkel.
Kunnen we ons daar na de rit een warme douche nemen, na een winters ritje geen overbodige luxe.
Ik vraag dit maar omdat ik mij een tocht ergens in mei meen te herinneren waar het parcours inderdaad heel goed was, maar waar we ons achteraf mochten behelpen met een plastiek kommetje in één of ander achter lokaaltje.
Als in de kalender "douches" staat, dan verwachten de mensen die zich willen wassen douches en geen kommetje lauw water.
Dat zal hier wel verkeerdelijk in de kalender aangestipt staat met douches, want we hebben die idd nog altijd niet en zullen die ook nooit hebben. Dat is algemeen geweten, we hebben nu eenmaal de accommodatie niet.

Uw kommetje LAUW water is dus wel degelijk een kom WARM water. :wink: :wink:
Voor de wintereditie staat er wel een degelijk verwarmde tent hoor.

Ik hoop dat u daarmee uw antwoord gekregen hebt, meestal is het wel ook zo dat men komt om een super parkoer te biken, dat blijft toch nog altijd het voornaamste... Of heb ik het mis. :wink: :wink:

We doen voor de rest ook ons best, maar 't is niet altijd eenvoudig en wat er niet is, kunnen we ook niet gebruiken hé.
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Nu weten de lezers tenminste waar ze aan toe zijn, juiste informatie is een belangrijke bestaansreden van dit forum.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

MC Johan wrote:Nu weten de lezers tenminste waar ze aan toe zijn, juiste informatie is een belangrijke bestaansreden van dit forum.
Amen :wink: :wink:
volvos
Mountainbiker

Post by volvos »

ook de zeevogels zullen er zijn met een fransman
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Ik douch ook graag na een tocht, maar voor deze maak ik graag een uitzondering.
Zal ook zo'n 60 km moeten bollen (enkel) om er te geraken, maar het parcours (lees de bossen) maken in deze periode van het jaar het verschil. Neem aan dat het dit jaar super zal liggen ?
Behoudens extreme weersomstandigheden, tot volgende week.
Stic
Mountainbiker

Post by Stic »

Douches of geen douches , den dezen alvast aan de start :P
Zal rond de klok van 12.30u zijn om de grote drukte een beetje te mijden.
ik kijk er alvast naar uit :bounce:

Stic
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

Superfan wrote:
MC Johan wrote:Ik moet voor deze tocht een autorit maken van +/- 75 km enkel.
Dat zal hier wel verkeerdelijk in de kalender aangestipt staat met douches, want we hebben die idd nog altijd niet en zullen die ook nooit hebben. Dat is algemeen geweten, we hebben nu eenmaal de accommodatie niet.

Uw kommetje LAUW water is dus wel degelijk een kom WARM water. :wink: :wink:
Voor de wintereditie staat er wel een degelijk verwarmde tent hoor.

Ik hoop dat u daarmee uw antwoord gekregen hebt, meestal is het wel ook zo dat men komt om een super parkoer te biken, dat blijft toch nog altijd het voornaamste... Of heb ik het mis. :wink: :wink:

We doen voor de rest ook ons best, maar 't is niet altijd eenvoudig en wat er niet is, kunnen we ook niet gebruiken hé.
Is snel opgelost hoor , ff googelen http://www.liekens.be/toilettenverhuur/ ... ontainers/" onclick="window.open(this.href);return false;
stef007
Mountainbiker

Post by stef007 »

ik kom van richting Zwevezele waar zou ik kunnen inpikken ik betaal dan zeker als ik bij de startplaats kom om zo mijn tocht weer verder te zetten en als ik ergens kan inpikken op welke afstand ben ik dan
Post Reply