23/11/2014 Lichtaart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BertG
Mountainbiker

Re: 23/11/2014 Lichtaart

Post by BertG »

giovanni1982 wrote:Heeft er toevallig iemand de gpx file van deze tt?
Mvg,
Giovanni :-)
http://www.bloso.be/sportpromotie/Natuu ... ium=Plugin" onclick="window.open(this.href);return false;
timvdl
Mountainbiker
Location: TREK 4500, TREK Madone 4.5 - 2013, TREK Superfly 8 - 2015

Post by timvdl »

Inderdaad de meeste teleurstellende toertocht kwa organisatie sinds mijn rijden. Oké verkeerd rijden gebeurt wel is. Maar dat 90% van de mensen verkeerd begint te rijden is het niet de fout van de rijders maar van de organisators. Een splitsing voor de stop? Die heeft iedereen gemist. De bevoorrading hebben we ook al beter gezien. En ook de startplaats was niet goed aangegeven.
't Ruimerke
Mountainbiker

Post by 't Ruimerke »

De organisatie dankt de ruim 2000 enthousiaste bikers. Dank voor de vele positieve commentaren. Hopelijk tot volgend jaar!
vliegende biker
Mountainbiker

Post by vliegende biker »

Wat een ondermaatse organisatie ! En zeer weinig positieve reacties gezien.

Vertrek niet goed aangegeven.
De pijlen op de toer hangen te laat en niet duidelijk. En ook te weinig. Bevoorrading niet gezien. Oversteken niet aangegeven.

Douches niet goed aangegeven. Te beperkt.

Kantine te klein.

Volgende deelname stellen we in vraag.
Droopy
Mountainbiker

Post by Droopy »

Deze organisatie was een mooi (sarcastisch bedoeld uiteraard) voorbeeld van hoe het niet moet !!!
Zeker 40% pijlen te weinig gehangen waardoor je continue het gevoel had dat je verkeerd aan het rijden bent. Als er dan nog een paar pijlen weg gehaald zijn (wat praktisch bij elke organisatie voorvalt, maar normaal door elke organisatie tijdig gecorrigeerd worden door de pijlen controleurs) dan is het hek helemaal van de dam.

Aan de bevoorrading stond zelfs geen bord om aan te geven dat er een bevoorrading was. Als je dan weet dat dit achter een kleine schuur was, onzichtbaar van op straat, dan is het ook niet verwonderlijk dat de meesten er gewoon voorbij reden. Zelf heb ik ze niet gemist, dankzij 2 andere MTB-ers die er juist weg reden. Geen wonder dat we daar stonden met slechts een 5-tal andere personen i.p.v. de gezellige drukte die je normaal verwacht aan een bevoorrading.

Enfin, dit was een organisatie onwaardig! "De Moedige Veldrijder" organisatie staat bij mij nu op de zwarte lijst, m.a.w. op mijn deelname moeten ze niet meer rekenen.
Post Reply