23/11/2014 lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- big-Mac
- Mountainbiker
Re: 23/11/2014 lommel
Ik zal voor de collega's van Lommel is wat info geven.
Datum 23-11-2014
Startplaats Voetbalkantine
Roerstraat
Lommel (Lim)
Afstanden 10 -20 -30 -40
Starttijden 8:30 - 10u30
Contact De Zandbikers
0474 / 27 47 59
Dit vind ik persoonlijk een van de mooiste tochten van Lommel. Het is een aaneenschakeling van mooie single tracks. Langs vijvers van zandwinning, kanaal en Lommelse Sahara.
De naam Sahara zegt het al zelf. Zand bodem. Ik vermoed dat deze redelijk goed de regen van vorig weekend heeft weerstaan.
Voor de duidelijkheid, ik ben niet van de organisatie. Ik ken de club en weet wat hun parcours is.
Datum 23-11-2014
Startplaats Voetbalkantine
Roerstraat
Lommel (Lim)
Afstanden 10 -20 -30 -40
Starttijden 8:30 - 10u30
Contact De Zandbikers
0474 / 27 47 59
Dit vind ik persoonlijk een van de mooiste tochten van Lommel. Het is een aaneenschakeling van mooie single tracks. Langs vijvers van zandwinning, kanaal en Lommelse Sahara.
De naam Sahara zegt het al zelf. Zand bodem. Ik vermoed dat deze redelijk goed de regen van vorig weekend heeft weerstaan.
Voor de duidelijkheid, ik ben niet van de organisatie. Ik ken de club en weet wat hun parcours is.
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
Was erg mooi tochtje. Was alleen gegaan maar de thuisblijvers hadden ongelijk. Ik had wel de tocht van gisteren in maasmechelen nog in de benen. Dat heb ik de eerste 20 km wel gevoeld. Kwam dan ook goed uit dat ik iemand mee "moest" helpen met het repareren van zijn binnen en buitenband. Het parcours was zalig volle bak st. Eerst langs het kanaal en dan nog in de sahara. Het weer zat natuurlijk ook wel erg mee.
Al met al was het de moeite waard.
Nog eens bedankt héBruce Wayne wrote:Was erg mooi tochtje. Was alleen gegaan maar de thuisblijvers hadden ongelijk. Ik had wel de tocht van gisteren in maasmechelen nog in de benen. Dat heb ik de eerste 20 km wel gevoeld. Kwam dan ook goed uit dat ik iemand mee "moest" helpen met het repareren van zijn binnen en buitenband. Het parcours was zalig volle bak st. Eerst langs het kanaal en dan nog in de sahara. Het weer zat natuurlijk ook wel erg mee.
Ik ben toch maar bij de bevoorrading via het kanaal naar de start gereden. De st's van de Sahara heb ik dus met veel spijt moeten missen.