zo 23/11/2014 Fingo Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vintage Biker
- Mountainbiker
Re: zo 23/11/2014 Fingo Classic
Post by Vintage Biker »
Ik over de twee bergen van Evastresskip wrote:Dit jaar had ik eens graag over de EVA's berg gereden.
- Michelleke
- Mountainbiker
Post by Michelleke »
Ondanks de naar verluid 1600 deelnemers vandaag, toch hier nog geen berichtje van de deelnemers na afloop van de tocht.
Zeer goede organisatie (seingevers, afpijling, bevoorrading). Parcours was wel ietsje minder, maar niet overal zijn de mooiste paden en single-tracks zo maar voor het grijpen en waar je dan nog door mag ook. Dus alle begrip voor wat de club hier van gemaakt heeft met alles wat ze qua organisatie wel in de hand hebben.
Zeer goede organisatie (seingevers, afpijling, bevoorrading). Parcours was wel ietsje minder, maar niet overal zijn de mooiste paden en single-tracks zo maar voor het grijpen en waar je dan nog door mag ook. Dus alle begrip voor wat de club hier van gemaakt heeft met alles wat ze qua organisatie wel in de hand hebben.
- KWBiker
- Mountainbiker
Bedankt Michelleke voor je bericht.
Inderdaad, net meer dan 1600 deelnemers en een super sfeer. Getuige de vele bikers die op het terras bleven nagenieten van een trappistje.
Er wordt inderdaad minder geschreven over onze toertocht. Ik had vandaag enkele gesprekken met de fietsers die toekwamen. Ze weten waar ze voor komen. De zandgrond maakt het aangenaam rijden en niet iedereen is op zoek naar een overvloed aan technische trails en hoogtemeters.
En ze komen niet allemaal uit de directe omgeving. De eerste fietser kwam van Deinze en de nagenieters kwamen onder andere uit de omgeving van Brussel en Oost-Vlaanderen.
Allemaal bedankt om te komen rijden en een pintje te drinken. Hopelijk tot volgend jaar.
Inderdaad, net meer dan 1600 deelnemers en een super sfeer. Getuige de vele bikers die op het terras bleven nagenieten van een trappistje.
Er wordt inderdaad minder geschreven over onze toertocht. Ik had vandaag enkele gesprekken met de fietsers die toekwamen. Ze weten waar ze voor komen. De zandgrond maakt het aangenaam rijden en niet iedereen is op zoek naar een overvloed aan technische trails en hoogtemeters.
En ze komen niet allemaal uit de directe omgeving. De eerste fietser kwam van Deinze en de nagenieters kwamen onder andere uit de omgeving van Brussel en Oost-Vlaanderen.
Allemaal bedankt om te komen rijden en een pintje te drinken. Hopelijk tot volgend jaar.
- trage rappe
- Mountainbiker
Post by trage rappe »
spijt dat ik niet naar hier was gekomen zo te lezen
Lichtaart was een ramp (zie topic)
voor volgend jaar weet ik het wel
Lichtaart was een ramp (zie topic)
voor volgend jaar weet ik het wel
-
Stevestrong
- Mountainbiker
Post by Stevestrong »
Ik kan de vorige commentaren alleen maar beamen. Voor mij is dit één van de betere toertochten hier in de buurt. De organisatie is dik in orde en men doet toch ook qua parcours wel wat inspanningen. Ik denk dat men het maximale eruit haalt. Hier zijn nu eenmaal veel van die dreven, maar alle bosjes daarlangs probeert men toch zoveel mogelijk te benutten. En die Adamsberg vind ik echt wel een meerwaarde. leuk! Ik heb hem 3 keer gedaan
Bij poging 3 kon ik hem eens volledig ongehinderd oprijden.
Tot volgend jaar!
Tot volgend jaar!
Leuke tocht, veel volk, schitterend weer, goeie bevoorrading. Toch één minpuntje, het ontbreken van een toilet aan de bevoorrading. Niet zo erg voor de mannen, doch de vrouwkes zouden het wel op prijs stellen.