TT WEVELGEM 23/11
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: TT WEVELGEM 23/11
Parcour is ideaal! Niet te droog niet te nat... Leuke tocht met veel bekende stukjes
- blackie
- Mountainbiker
Met een aardig aantal forumbikers hier gestart:
Lucky Luc
Fritsie
Blackie
QM en Compagnie
Biker Tino
Steven 2
Spiermassa
Tijdens de aprés waren het er allen over eens dat mijnen fiets goed rijd
En dat de tocht in orde was. Genoeg speelruimte en geen ploetertoestanden.
Doordat we pas om 9u30 vertrokken zijn hebben we de grote file vermeden en rustig alles kunnen afrijden.
Aan de mannen (en vrouwen) van Osantus: tot volgend jaar.
Lucky Luc
Fritsie
Blackie
QM en Compagnie
Biker Tino
Steven 2
Spiermassa
Tijdens de aprés waren het er allen over eens dat mijnen fiets goed rijd
En dat de tocht in orde was. Genoeg speelruimte en geen ploetertoestanden.
Doordat we pas om 9u30 vertrokken zijn hebben we de grote file vermeden en rustig alles kunnen afrijden.
Aan de mannen (en vrouwen) van Osantus: tot volgend jaar.
Ook goed geamuseerd, en wat me opviel, was dat er veel vrouwen aanwezig waren. Wat me nog meer opviel, die vrouwen rijden véél sneller dan een paar jaar geleden
(of ik trager)
Het parcours was iets anders dan een jaar of 2 geleden, maar zeker plezant. De LeFort tijdens den après heeft ook enorm gesmaakt!
Voor herhaling vatbaar! Tot volgend jaar!
Het parcours was iets anders dan een jaar of 2 geleden, maar zeker plezant. De LeFort tijdens den après heeft ook enorm gesmaakt!
Voor herhaling vatbaar! Tot volgend jaar!
Weerom puike organisatie, weer mee, afwezigen ongelijk, iemand dacht Leie dit is plat, niet gerekend op meander Leie, richting Lauwe MARKE etc... Daarvoor zorgde de ijstijd, joepie zijn wij gelukkig
met een opwarming!
-
biker tino
- Mountainbiker
Post by biker tino »
vandaag hier ook gestart . leuk parkoer dat redelijk droog lag . vooral in het preshoekbos was het berijdbaar . aan de start cowboy Peter gezien . bevoorrading in orde . bikewash te veel volk en overgeslagen .met de fiets van en naar menen en zo een 45km .
totton
totton
Voor het eerst hier aan de start voor de Rebrytocht en zeer goed meegevallen!!
Mooie combinatie van de Rebry route en de sjouwersroute met links en recht nog een stukje prive....
Parcours perfect uitgepijld met goede uitleg bij de splitsingen.... gekozen voor de 47 km met extra lus en na exact 50 km terug aangekomen aan de schelp. Zeer goed werkende bike wash en een super bevoorrading...
Met het mooie weer erbij was het echt zalig genieten in den achtertuin....

Mooie combinatie van de Rebry route en de sjouwersroute met links en recht nog een stukje prive....
Parcours perfect uitgepijld met goede uitleg bij de splitsingen.... gekozen voor de 47 km met extra lus en na exact 50 km terug aangekomen aan de schelp. Zeer goed werkende bike wash en een super bevoorrading...
Met het mooie weer erbij was het echt zalig genieten in den achtertuin....
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Mijn deelname in Wevelgem werd bruusk geannuleerd: Mijn nekhernia had weer zijn moment gekozen
----> inspuiting ----> bikeloos weekend
Af en toe is het wel eens leuk dicht bij huis te blijven. Zodoende met de fiets vertrokken en na de tocht met de nodige vitamientjes de terugtocht aangevat. Het bolde precies nog beter dan tijdens de rit zelf, maar dit kwam omdat alles verhard was.
Ideale weersomstandigheden om in onze toch klei- en leemrijke grond te rijden. Noch ploeteren, noch baggeren en het Texasbos lag er zelfs schitterend bij. Een mooie afwisseling tussen road en veld/bos. Samen met Luckyluc en Blackie dan ook genoten van deze gevarieerde thuisrit. Toen ik Blackie heel de tijd zal kijken naar mijn blinkend machine, wist ik dat hij vroeg of laat zou vragen om er eens mee te rijden.
Weigeren kon niet meer en dan maar het laatste stuk met zijn rood fietske gereden. Het knopke van de motor jammer genoeg niet gevonden
, maar 't was toch leuk bollen.
Bij aankomst stond er precies een ontvangstcomité klaar. Dan maar in een ruim gezelschap de après aangevat, om tijdig thuis te komen, zodat er nog een Kluiswandelingske af kon. De organisatie was uitstekend. Prima bepijling, goede bevoorradingen en zelfs een kom soep met brood in plaats van de klassieke boterham. Osantus bedankt en tot de volgende.

- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
moet nie altyd ver zijn om ons te amuseren ,mooi samengesteld parcour met pittige stukjes,soms ne kee sleren,zolang tmo nie wandelen is.en vooral geen boereslagen(op 1 of 2 na).En eind november apres buiten in de zon.