22/11 St Job

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
first
Mountainbiker

22/11 St Job

Post by first »

Heeft er iemand informatie over deze toer?
Nat,of droog veel weg of bos,sigeltracks? :roll:
jari2057
Mountainbiker

Re: 22/11 St Job

Post by jari2057 »

vrij veel bos maar droog zal het er niet zijn maar het zal al wel te doen zijn.
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

De bevoorading was een schande , een pijl hier en daar was nuttig geweest . Tof voor de club dat ze 2 nieuw hogedrukreinigers hebben gekocht , maar koop er dan tenminste waar je de druk mee kan regelen , of leg er een tuinslang bij , mijn fiets haat hoge druk. Als er de volgende maal meerdere tochten binnen mijn bereik liggen dan weet ik welke ik niet moet kiezen.
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Het voordeel van wat later te kunnen starten is dat de putten met plassen al wat leeggereden zijn.
pvde
Mountainbiker
Location: Cannondale Bad Habit 1 + Moterra 3 + Synapse Carbon Ultegra

Post by pvde »

Yep,
Zwaar ontgoocheld :cry:
Deze rit was voor mij de eerste en de laatste keer.
Bevoorrading = slecht, een mini suikerwafeltje, een energy-drankje en een halve tas soep.
Afspuitstand = slecht, 2 Karchers is veel te weinig met als resultaat een lange wachtrij.
Bepijling = slecht, we waren nog maar pas vertrokken en na 12Km stonden we terug aan het vertrek??? nadien de toer terug verder gezet (45Km) en meerdere keren moeten terugkeren doordat er veel te weinig pijlen waren.
Het parcours = saai, weinig technische stukken en veel te veel lange rechte stukken verhard.
Houdoe
jari2057
Mountainbiker

Post by jari2057 »

er is veel meer uit de streek te halen heb in september van dezelfde startplaats vertrokken was toen veel beter .
first
Mountainbiker

Post by first »

Was inderdaad niet veel,maar dat weten we dan ook weeral.Gelukkig deze week niet meer geregend anders nog heel nat ook.Waren beter alternatieven.
yvesw
Mountainbiker

Post by yvesw »

Ik vond het allemaal prima.
Bepijling vond ik zeer goed, parcours ook, en van bevoorrading verwacht ik ook niet meer dan een drankje en 2 suikerwafels. Aan rustig tempo de 45 km gereden, en om 12 uur vertrokken en prima weertje en parcours.
Ben natuurlijk maar een zeer matige mtb'er maar besef wel dat zo'n organisatie heel wat werk is en dan vind ik het allemaal prima voor 4 euro, al dat vrijwilligerswerk enzo.
Dus doe zo voort zou ik zeggen.
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Voor mij kwam de rit ongeveer hetzelfde over als vorige keer, enkel in omgekeerde richting.
En in de tocht zitten nu eenmaal lange rechte stukken in.
Dus ik begrijp de klachten niet goed....
Ik vond dat er wel veel modderplassen lagen in een stuk singletrack in het bos, mij stoort dat, maar voor anderen is dit dikke fun..
Ik heb na de 45 ook de 25 km gedaan, en toen waren bijna alle deze plassen 'leeg gereden'.
Dus ik vond het wel een geslaagde voormiddag, en tot volgende keer zou ik zeggen.
Djob
Mountainbiker

Post by Djob »

Inderdaad, bevoorrading was geen 4 sterren waard.
https://www.youtube.com/watch?v=CZbxumL ... zjkDPWlk1w
Post Reply