STEPHAN AERTS CLASSIC

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
drikkie
Mountainbiker

Re: STEPHAN AERTS CLASSIC

Post by drikkie »

schitterende tocht! =D>
wel heel de rit miezerige regen gehad ... dus al rijdend opwarmen zat er niet echt in vandaag :oops:
de lus van de 60 Km was veruit het mooiste stuk (misschien omdat het hier wreed kalm was?) :bounce:
en dat schuiven, glijden en ploeteren ? ... ach , dat went hé ... na de pauze ging het zelfs supergoed :-"
op de stukken waar de kleine toeren erbij kwamen (aan de bevoorrading dus) toch wel verbazend veel volk op pad ....
laatste kilometers ook de remblokjes er volledig door .... zoveel remmen was er anders niet bij vandaag ](*,)
in totaal toch 90 Km op de teller ..... leuke zondagvoormiddag in ieder geval !!! =D> =D>
Vintage Biker
Mountainbiker

Post by Vintage Biker »

P° wrote:
remco1985 wrote:conclusie van deze toch = da men blokskes op zijn :p
+1 , allè..eigenlijk +2 ;-)
Volgens mij zijn dozijnen blokskes opgereden vandaag!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Afgezakt voor de derde editie op rij, en met bang hartje aangezien ik niet echt een fan ben van modder. Toch maar afgezakt en t zat veel modder bij, maar wat wil je als het de twee dagen voor de tt regent , en de dag zelf ook blijft doorregenen. Mijn humeur ging nog net door de regen, en begon er nog ne zagevent voor de start de organisatie af te breken. Soit aangezet, tenslotte moeten we eens de eerste keer dat regenvestje bovenhalen, en de modder in. Minpunt: mijn rug die terug begon op te spelen na een week te proberen soigneren en em klaar te krijgen voor de rit. Na ravi een ging het terug beter, en konden we toch beetje doenbaar genieten van de rit. Na ravi 2 was het baggeren iets te veel van het goeie, maar ondanks de modder had je toch een paar stukjes waarvan je dacht: "Hiervoor kom ik speciaal naar hier en dit maakt het goed".
Organisatie kan aan het weer ook niks doen, en de goeie afspuitstand maakt veel goed qua modder.

Hopelijk volgend jaar terug droog parcours, en terug genieten...

Kan het zijn dat de delen parcours anders lagen, of was dit omwille van de weersomstandigheden.
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

Toch ook vertrokken met de gedachte dat t wel rustig zou zijn , blijkbaar zat iedereen beetje te hunkeren naar wat modder :lol: gewoon zoals gewend mooi parcours , afwisseling , toch leuk een 2e kleine bev op de 60 is wel welkom thnx .... dat glibberen wende vrij snel en eigenlijk is dat best plezant ,,,, echt met zn 5 en genoten op de 60 ,,,, :-D dus tot volgend jaar ,,,alleen al voor dat spek , jammie .... =D>
Vintage Biker
Mountainbiker

Post by Vintage Biker »

BerggeitCasualFietser wrote:Afgezakt voor de derde editie op rij, en met bang hartje aangezien ik niet echt een fan ben van modder. Toch maar afgezakt en t zat veel modder bij, maar wat wil je als het de twee dagen voor de tt regent , en de dag zelf ook blijft doorregenen. Mijn humeur ging nog net door de regen, en begon er nog ne zagevent voor de start de organisatie af te breken. Soit aangezet, tenslotte moeten we eens de eerste keer dat regenvestje bovenhalen, en de modder in. Minpunt: mijn rug die terug begon op te spelen na een week te proberen soigneren en em klaar te krijgen voor de rit. Na ravi een ging het terug beter, en konden we toch beetje doenbaar genieten van de rit. Na ravi 2 was het baggeren iets te veel van het goeie, maar ondanks de modder had je toch een paar stukjes waarvan je dacht: "Hiervoor kom ik speciaal naar hier en dit maakt het goed".
Organisatie kan aan het weer ook niks doen, en de goeie afspuitstand maakt veel goed qua modder.

Hopelijk volgend jaar terug droog parcours, en terug genieten...

Kan het zijn dat de delen parcours anders lagen, of was dit omwille van de weersomstandigheden.
Ieder jaar ligt het een beetje anders, het moet wat spannend blijven en we krijgen ook niet altijd toelating om overal te rijden
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Foto's online op mtb-you.be
Post Reply