Ongehoord gedrag

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Reflex
Mountainbiker

Re: Ongehoord gedrag

Post by Reflex »

Ziet er inderdaad een boefje uit. ;)
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

s-biker gert wrote:Intussen is de dader opgespoort van het voorval in Aspelare :-D

Image

ik had het kunnen weten :-D
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

s-biker gert wrote:Intussen is de dader opgespoort van het voorval in Aspelare :-D

Image
Dienen is mij ook voorbij gevlogen!
Maar riep wel eerst vriendelijk Goeiendag. :lol:
lorenzom
Mountainbiker

Post by lorenzom »

Is toch héél eenvoudig : wijzelf rijden voortdurend bikers voorbij tegen astronomische lichtsnelheden ;-) en we hebben nog NOOIT problemen gehad : we roepen duidelijk de kant waarlangs we passeren met nadien een beleefde dankuwel, altijd ! Als er geen plaats is om te passeren blijven we er rustig achter en gebruiken dit moment als een moment om te recupereren zonder de mensen op te jagen. Integendeel, in plaats van ons te ergeren is dit voor ons even puur genieten van het bollen op 'ralenti' :-D Zijn de beste momenten in de rit :bounce:
MUNARON
Mountainbiker

Post by MUNARON »

idd goed gesproken, er zijn idd gemeenten waar er streng zal worden toegezien.
Ik sta dicht bij mensen van de gemeente Zwevegem, die zich de milieuzaken aantrekken en ook hier is men het kotsbeu.
Samen met de omliggende gemeenten doet men grote financiële inspanningen om het fietstoerisme te promoten in de het van Leie en Scaldis...

Maar vuiligheid ed is geen "reklaam".

Ook het schilderen van peilen op de weg is een grote rage tegenwoordig, maar ook daartegen wil men gerechtelijk gaan optreden, in navolging van de gemeente Kluisbergen, waar dit nu al verboden is...
Ckeck eens de voet van de Patersberg, één stukje grafitti...

Zonnige groeten,

Jacky
Gerrit M
Mountainbiker

Post by Gerrit M »

Ik ben zelf een beginnend fietser, mtb tijdens de wintermaanden omdat het offroad gevoel toch eens prettig is, en je nog meer van de natuur kan genieten op die manier.Ik ben allerminst de snelste op het parcours, maar probeer zoals in het verkeer mooi rechts aan te houden waar mogelijk,kijk regelmatig es achterom om te zien of er snellere fietsers aankomen, zodat ik op tijd wat plaats kan laten indien mogelijk om ze te laten passeren.Gelukkig ben ik nog niet zo van dat agressief gedrag tegengekomen, (kan mss ook wel beetje aan mijn grootte en postuur liggen :-)) , maar niet alle deelnemers van de toertochten rijden tegen de klok, of proberen persoonlijke records te vestigen.Voor mij is dit een moment van ontspanning, effe niet aan werk en stress denken, en de frisse buitenlucht opsnuiven terwijl ik toch de conditie wat bijwerk.Als ik merk dat ze ook zo agressief gaan beginnen doen tegen mij , dan zal het voor mij eenvoudig zijn, dan hang ik de MTB aan de haak gewoon, want met dat haantjes gedrag heb ik het gewoon gehad.Door agressie met agressie te bestrijden lok je enkel meer agressie uit, dus een voorwiel scheef stampen of iemand de gracht ingooien heeft absoluut geen nut en het averechtse effect gewoon.Hetgeen in het verkeer tegenwoordig constant zichtbaar is, profileert zich tegenwoordig gewoon in elke sport, gewoon gebrek aan respect voor de medemens bij sommigen.En dat maakt het jammer genoeg kapot voor de mensen die goede bedoelingen hebben, en op een professionele manier willen genieten van hun hobby/sport.
Sunnie
Mountainbiker

Post by Sunnie »

Aan de idioot die mij en mijn kameraad in Kalmthout de kant in reed om 20m verder zijn ketting in 2 te trappen... Karma bitch!!
MUNARON
Mountainbiker

Post by MUNARON »

[*]das gesproken Gerrit M =D>
Mama
Mountainbiker

Post by Mama »

=D>
Last edited by Mama on Tue 25 Nov 2014 17:08, edited 1 time in total.
K'zion
Mountainbiker
Location: specialized epic fsr carbon elite,specialized venge,ridley fenix

Post by K'zion »

Sunnie wrote:Aan de idioot die mij en mijn kameraad in Kalmthout de kant in reed om 20m verder zijn ketting in 2 te trappen... Karma bitch!!
:-D :-D =D>
Post Reply