di 11/11/2014 Stal-Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KrisVdB
Mountainbiker

Re: di 11/11/2014 Stal-Beringen

Post by KrisVdB »

Beste mtb-vrienden,

Zoals hier al eerder vermeld zijn er gisteren morgen rond 8.00u-8.15u 2 cannondale's f29 verdwenen tijdens onze inschrijving van de toertocht. Zijn er mensen die iets gezien hebben of iemand verdacht hebben bezig gezien. Aarzel niet om ons te contacteren. Hieronder nog een link met een foto van de mtb en de specificaties. Alvast bedankt

http://www.kapaza.be/nl/mountainbikes/i ... 799781.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: voor de facebookgebruikers onder ons...Deel dit bericht zoveel mogelijk aub
https://www.facebook.com/pages/Gezocht- ... _new_likes" onclick="window.open(this.href);return false;
Marcus3
Mountainbiker

Post by Marcus3 »

Connie wrote:Klaar! Alle 1825 foto's staan online!
Groetjes,
Connie
waar?
MrWhite
Mountainbiker

Post by MrWhite »

KrisVdB wrote:Beste mtb-vrienden,

Zoals hier al eerder vermeld zijn er gisteren morgen rond 8.00u-8.15u 2 cannondale's f29 verdwenen tijdens onze inschrijving van de toertocht. Zijn er mensen die iets gezien hebben of iemand verdacht hebben bezig gezien. Aarzel niet om ons te contacteren. Hieronder nog een link met een foto van de mtb en de specificaties. Alvast bedankt

http://www.kapaza.be/nl/mountainbikes/i ... 799781.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: voor de facebookgebruikers onder ons...Deel dit bericht zoveel mogelijk aub
https://www.facebook.com/pages/Gezocht- ... _new_likes" onclick="window.open(this.href);return false;
Bummer, heb zelf ook een F29... Heb bij deze het bericht gedeeld, hopelijk levert het iets op.

De rit zelf (82 km) was dik in orde alsook alle organisatie er rond, dus volgend jaar ben ik zeker terug van de partij! Maar als het dan regent/geregend heeft, ga ik de terril dan toch aan mij voorbij laten gaan, denk ik ;)
dake7780
Mountainbiker

Post by dake7780 »

Hoi, misschien domme vraag ivm de diefstal maar was het geen bewaakte fietsstalling?
TimB
Mountainbiker

Post by TimB »

Verschrikkelijk van die gestole mtbs, vorige week1 in aarschot en nu hier 2.
Kort samengevat, de toertocht was af! bedankt organisatie.
Heeft er iemand filmke van de moeilijke afdaling van de teril? zou graag nog is kijke waar ik afgerede ben!
KrisVdB
Mountainbiker

Post by KrisVdB »

Fietsen stonden niet op de bewaakte fietsparking, maar dan heb je nog geen enkele reden om iemand zijn fiets mee te nemen. Ik hou voortaan een extra oogje in het zeil op toertochten. Die rotte appels moeten eruit!
saiko
Test team

Post by saiko »

ik had de gopro bij op de tocht en ben nu filmke aant compileren.
zal vandaag of morgen wel op de hoofdpagina staan hier.

Jammer van die gestolen fietsen.
vind het wel raar dat fietsen van dat budget niet in de bewaakte fietsenstalling staan
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

één van de dudes van de organisatie zei ons gisteren aan de finish dat ze gewoon van de fietsenhouder (op de auto) geplukt waren ...
disc
Mountainbiker

Post by disc »

dirtyd wrote:
tantatium wrote:
dirtyd wrote:Leuke tocht maar ook niet meer dan dat. de seingevers verdienen =D> bevoorrading tussen 1 en 2 +- 40 km #-o voor 8 euro heb ik de 2de en 3de bevoorrading maar samen gehouden en een boterham of 10 binnengespeeld en 2 kommen soep :oops: volgende keer misschien op 25 , 50 en 70 km eentje zetten dan ligt dat eten wat minder op mijn maag.

De Organisatie stond open voor commentaar, en ze zeiden dat ze deze zeker gaan aanpakken de volgende keer.
Ik heb op 55km ook zwaar gehad, want die bevoorradig bleef ver weg :)
ze wisten dat er 40 km tss 1 en 2 zat op de 80 km. als je de stops niet goed op elkaar afgestemd krijgt kan je bijv. een suikerwafel meegeven aan de inschrijving ipv deze aan de stops te leggen. is geen meerkost voor de organisatie, drank heeft iedereen meestal wel genoeg bij.
Ik kwam in de eerste plaats om te fietsen :wink:
Maar als je hier volgend jaar ook bent zal ik je 2 suikerwafels meebrengen :-D
Ik neem dan liever een eigen reepje mee dan dergelijke 'lompe' dingen met beperkte voedingswaarde mee te sleuren.
Als ik zo iets mee krijg bij de start, denk ik meestal 'het zal genen vetten zijn'
Vanjb
Mountainbiker

Post by Vanjb »

KrisVdB wrote:Fietsen stonden niet op de bewaakte fietsparking, maar dan heb je nog geen enkele reden om iemand zijn fiets mee te nemen. Ik hou voortaan een extra oogje in het zeil op toertochten. Die rotte appels moeten eruit!
Ik ga ook eens meer opletten en als we dat allemaal doen worden deze rotzakken nog wel eens betrapt , en dan hoeft er voor mij geen politie aan te pas komen , ik zou gek worden als ze die van mij pakken.
Post Reply