di 11/11/2014 Stal-Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
madrista666
- Mountainbiker
-
Den jjag
- Mountainbiker
Re: di 11/11/2014 Stal-Beringen
madrista666 wrote:Prachttocht en prima organisatie!!!
Zo simpel is het!
Door omstandigheden de 66 gedaan, maar een beetje ervaren marathonrijder weet dat (als je + 80k. rijdt ) energierepen / gels meeneemt. Mijn inziens zijn de bevoorradingen er enkel om wat bij te vullen. (En dan vooral drank).
Aan die zandberg waar we enkele lussen moesten rijden een GPS gevonden alsook een pompje, deze heb ik afgegeven bij de organisatie. Ik dacht dat het een Edge touring was. Dus af te halen bij de organisatie.
Grtz Guido
+1Den jjag wrote:madrista666 wrote:Prachttocht en prima organisatie!!!
Door omstandigheden de 66 gedaan, maar een beetje ervaren marathonrijder weet dat (als je + 80k. rijdt ) energierepen / gels meeneemt. Mijn inziens zijn de bevoorradingen er enkel om wat bij te vullen. (En dan vooral drank).
Ik ben zelfs niet gestopt aan de bevoorradingen, drank en belletjes/banaan heb ik altijd genoeg bij!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Die mens steekt me voorbij in een bocht, terwijl ik al twee keer gevallen was, die riskeert gans zijn seizoendisc wrote:Inderdaad, heeft tegen mijn achterwiel geredenBMW wrote:Super tocht weeral...de laatste weken zijn we verwend geweest.geen modder en op elke oversteek seingevers...schitterend.
zelfs tom boonen was er.
Was inderdaad jammer, ik had gehoopt dat je qua timing bij de rotsblokken op de foto zou komen, volgende keer in de herkansing!junior72 wrote:En ik sta er niet opConnie wrote:Klaar! Alle 1825 foto's staan online!
Groetjes,
Connie.
Ik had nooit gedacht dat jij in het bos zou zitten en veiligheidshalve heb ik dit stuk overgeslagen.
Ik had de auto wel zien staan maar omdat het al rond 14h was , dacht ik dat jij al naar beneden kwam terwijl ik naar boven reed .
Een gemiste kans
-
Ruben Franssen
- Mountainbiker
Post by Ruben Franssen »
nee, enkel oppervlakkige schaafwonden en een gekneusde pols aan overgehouden. Bloeden was er niet bij. Precies of er wel meer zijn gevallen op dat stuk.Jonetteke wrote:Ben jij die gast die op dat fietspad gevallen is? Wij, 3 meiskes, kwamen langs en vroegen ons nog af of alles in orde was. Het zag er 'bloederig' uit.Ruben Franssen wrote:Super tochtje! Toch de 25km die ik gedaan heb. 5km ervoor serieus het asfalt van dichtbij gezien. Resultaat: in het beste geval pols gekneusd. Hiermee wil ik de organisatie bedanken om mij terug naar de start te brengen en ook de EHBO ploeg krijgt van mij ook een bedankje. Mannen bedankt! Hopelijk tot volgend jaar!
- ditCh
- Mountainbiker
Erg leuk dat mijn zoontje er mee op staat als ik boven kom. Bedankt!Connie wrote:Klaar! Alle 1825 foto's staan online!
Groetjes,
Connie
- Kapelaan Hamman
- Mountainbiker
Post by Kapelaan Hamman »
+1. Als je 80km kunt/wilt rijden ben je een echte of een quasi marathonista. En dan weet je dat je voor jezelf moet kunnen zorgen onderweg. En dus ook eigen voer mee moet nemen. En voor 8 euri twee buffetten, dan krijg je elders niet. Als er volgende jaar een derde ravi komt, dan mag de prijs omhoog naar 12 euri.Den jjag wrote:madrista666 wrote:Prachttocht en prima organisatie!!!
Zo simpel is het!
Aan die zandberg waar we enkele lussen moesten rijden een GPS gevonden alsook een pompje, deze heb ik afgegeven bij de organisatie. Ik dacht dat het een Edge touring was. Dus af te halen bij de organisatie.
Grtz Guido
Gewoonweg een prachtige tocht. Alles tip top in orde.
Voor mij één van de beste van het jaar.
Schitterende afsluiter van mijn marathon jaar. Tot volgend jaar !
PS: Die boterhammen met Nutella (2e BV), die waren echt super !
Voor mij één van de beste van het jaar.
Schitterende afsluiter van mijn marathon jaar. Tot volgend jaar !
PS: Die boterhammen met Nutella (2e BV), die waren echt super !