di 11/11/2014 Stal-Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
disc
Mountainbiker

Re: di 11/11/2014 Stal-Beringen

Post by disc »

witte2 wrote:Hoi bikkers, allemaal bedankt om langs te komen, jullie waren met 2192 en daar zijn nog eens 50 kids bij gekomen. Alleen die twee mannen die 's morgens twee fietsen zijn komen pikken moeten niet meer terug komen en hoeven voor mijn part ook geen reclame voor onze tocht te maken. Maar al de rest zien we graag volgend jaar terug.
Dus allemaal bedankt en tot de volgende keer!
Grts Danny.
Enig idee over verdeling per afstand?
disc
Mountainbiker

Post by disc »

tantatium wrote:
Supernaut wrote:Smaken verschillen zeker .

Eerst en vooral , geen slecht woord over de organisatie .
Je moet het maar doen om op zoveel oversteken begeleiders zetten , en de bevoorradingen waren ook wel af .

Maar als deelnemer aan die 82km vond ik die extra kilometers echt wel geen meerwaarde .
Ik lees hier geen modder enz. , wel het tweede deel had ik mijn buik wel echt vol van die modderige greppel die we wel 30keer moesten doorkruisen .
Enkel het stuk militair domein , heidegebied en die speelse zandduinen waren leuk , de rest =; .
Dat mooie speeltuintje voor de oversteek grote baan naar terril .
File van begin tot einde , wat daar dan nog leuk aan is ?
De terril zelf was tof , geen drukte .
Maar als je dan ziet en leest dat 75% de gemakkelijke route neemt , op welke basis beoordeel je dan ?
Als je op een tt 8 keer dezelfde persoon moet voorbijsteken , ........

Voor mij gewoon een goede tt , maar zeker geen uitschieter .

Een kleine echte commentaar .
Bevoorrading 1 na 21.5km , en pas 38km later de volgende .
Dat is wel redelijk ver .
Maar zoals reeds gezegd , ze waren wel meer dan af .
Ik geef geen kritiek; maar een toertocht op een feestdag met mooi weerof je gaat kies je zelf, je weet dat je veel volk mag verwachten.
Ik heb namelijk geen file gehad op dat technisch stuk voor de Terril. Het hangt er juist vanaf wanneer je ergens passeert.
Modder was eigenlijk maar 3a 4 Km verder heb ik geen modder gezien waar je echt niet anders kon dan doorrijden, en dat was een moerasgebied...

Hoelaat ben jij vertrokken? Ik was rond 8.40 vertrokken.
Supertocht en ook geen file gehad. Vertrokken rond 9:10.
Teken elke week voor dergelijke tocht.
En als je dat al modder noemt???

Klagers en zagers zijn van alle tijden (maar de laatste tijd meer en meer). Waarschijnlijk zal de enige echte supertocht degene zijn die ze zelf organiseren.
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

Leuke tocht maar ook niet meer dan dat. de seingevers verdienen =D> bevoorrading tussen 1 en 2 +- 40 km #-o voor 8 euro heb ik de 2de en 3de bevoorrading maar samen gehouden en een boterham of 10 binnengespeeld en 2 kommen soep :oops: volgende keer misschien op 25 , 50 en 70 km eentje zetten dan ligt dat eten wat minder op mijn maag.
neverpressrewind
Mountainbiker

Post by neverpressrewind »

als er mensen vinden dat het hier modder was, dan zou ik de rest van de winter maar op de baan blijven rijden... en oké 2 ravitokes was net te weinig, maar ze waren juist geplaatst, alles was er en zoals gezegd aan elke serieuze oversteek een seingever, een prachtparcours... ik heb geen probleem om daar 8€ voor neer te tellen... mss soms wel een gevarenbordje teveel waardoor velen in de remmen gingen en daardoor opstroppingen, maarja beter voorkomen dan genezen!

TOP ORGANISATIE!! chapeau
tantatium
Mountainbiker

Post by tantatium »

dirtyd wrote:Leuke tocht maar ook niet meer dan dat. de seingevers verdienen =D> bevoorrading tussen 1 en 2 +- 40 km #-o voor 8 euro heb ik de 2de en 3de bevoorrading maar samen gehouden en een boterham of 10 binnengespeeld en 2 kommen soep :oops: volgende keer misschien op 25 , 50 en 70 km eentje zetten dan ligt dat eten wat minder op mijn maag.

De Organisatie stond open voor commentaar, en ze zeiden dat ze deze zeker gaan aanpakken de volgende keer.
Ik heb op 55km ook zwaar gehad, want die bevoorradig bleef ver weg :)
Last edited by tantatium on Wed 12 Nov 2014 00:28, edited 1 time in total.
YannickL
Mountainbiker

Post by YannickL »

47km gedaan, en met zoveel volk nergens last gehad van teveel drukte (enkel aan de inschrijving).

Dikke pluim voor de organisatie en zeker voor de seingevers! Dit zie je volgens mij bijna nergens.

PROFICIAT!
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

en op welke bevoorrading waren die boterhamen met choco en/of gelei?
de 3de? die heb ik dan net gemist .... :oops:
ik heb wel 110 Km enkel gereden (met de auto) voor die choco hé ](*,) ](*,)
meer negatief kan ik niet verzinnen :drunk:
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

tantatium wrote:
dirtyd wrote:Leuke tocht maar ook niet meer dan dat. de seingevers verdienen =D> bevoorrading tussen 1 en 2 +- 40 km #-o voor 8 euro heb ik de 2de en 3de bevoorrading maar samen gehouden en een boterham of 10 binnengespeeld en 2 kommen soep :oops: volgende keer misschien op 25 , 50 en 70 km eentje zetten dan ligt dat eten wat minder op mijn maag.

De Organisatie stond open voor commentaar, en ze zeiden dat ze deze zeker gaan aanpakken de volgende keer.
Ik heb op 55km ook zwaar gehad, want die bevoorradig bleef ver weg :)
ze wisten dat er 40 km tss 1 en 2 zat op de 80 km. als je de stops niet goed op elkaar afgestemd krijgt kan je bijv. een suikerwafel meegeven aan de inschrijving ipv deze aan de stops te leggen. is geen meerkost voor de organisatie, drank heeft iedereen meestal wel genoeg bij.
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

Klaar! Alle 1825 foto's staan online!
Groetjes,
Connie
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Connie wrote:Klaar! Alle 1825 foto's staan online!
Groetjes,
Connie
En ik sta er niet op :-( .
Ik had nooit gedacht dat jij in het bos zou zitten en veiligheidshalve heb ik dit stuk overgeslagen.
Ik had de auto wel zien staan maar omdat het al rond 14h was , dacht ik dat jij al naar beneden kwam terwijl ik naar boven reed .
Een gemiste kans :-)
Post Reply