Ben jij die gast die op dat fietspad gevallen is? Wij, 3 meiskes, kwamen langs en vroegen ons nog af of alles in orde was. Het zag er 'bloederig' uit.Ruben Franssen wrote:Super tochtje! Toch de 25km die ik gedaan heb. 5km ervoor serieus het asfalt van dichtbij gezien. Resultaat: in het beste geval pols gekneusd. Hiermee wil ik de organisatie bedanken om mij terug naar de start te brengen en ook de EHBO ploeg krijgt van mij ook een bedankje. Mannen bedankt! Hopelijk tot volgend jaar!
di 11/11/2014 Stal-Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: di 11/11/2014 Stal-Beringen
Ook genoten van de stille kilometers van de extra lussen van de 82 km. Soms echt helemaal alleen in het heidegebied, zalig!
Toch niet echt veel slijk tegengekomen alhoewel de bike op het einde toch enkele kilo's extra woog. Dan moet je eens bij slecht weer in het Leuvense gaan rijden, ook leuk... en echt vettig
.
Goe doorgesjeesd en tegen de terril toch het meeste kruit verschoten. De moeilijke gevaarlijke stukkengekozen maar hier en daar toch voor de zekerheid een stukje te voet gedaan. Er zit namelijk thuis volk te wachten en die hebben liefst dat ik heel thuis kom
. Hoeveel lussen kan je trouwens op die terril trekken zonder te kruisen? Heel wat blijkbaar!
Pluim aan de organisatie en hopelijk volgend jaar hetzelfde superweer.
Toch niet echt veel slijk tegengekomen alhoewel de bike op het einde toch enkele kilo's extra woog. Dan moet je eens bij slecht weer in het Leuvense gaan rijden, ook leuk... en echt vettig
Goe doorgesjeesd en tegen de terril toch het meeste kruit verschoten. De moeilijke gevaarlijke stukkengekozen maar hier en daar toch voor de zekerheid een stukje te voet gedaan. Er zit namelijk thuis volk te wachten en die hebben liefst dat ik heel thuis kom
Pluim aan de organisatie en hopelijk volgend jaar hetzelfde superweer.
- Tim FCB
- Mountainbiker
Vandaag Super tocht gereden
De47km gedaan alles was dik in orde
Oei 2 mtbiken gepikt ofwa da is schandalig, maar de laatste tijd hoor je dat spijtig genoeg wel veel he
De47km gedaan alles was dik in orde
Oei 2 mtbiken gepikt ofwa da is schandalig, maar de laatste tijd hoor je dat spijtig genoeg wel veel he
- drikkie
- Mountainbiker
yep dit was DE toer van het jaar 
alles zat erin: zand, heide, singel tracks, (veel) modder, heuveltjes !!
de stukken van de 82 compleet alleen gereden (geweldig : het alleen op de wereld gevoel!)
gewoon een super (zware) toertocht met die terril op het einde (je moet het maar bedenken
)
(technisch EN moeilijk = technisch en TE moeilijk voor mij na 75 km)
bij aankomst kon ik geen woord meer uitbrengen (gelukkig hadden die mensen aan den toog ni veel nodig ...)
compleet LEEG dus ....
alleen... van boterhammen heb ik niks gezien hoor! te laat vertrokken? (9:15)
afzien kan toch deugd doen
(na lezen van sTTevie) ook super die vele "gevaar" bordjes (mindere bikers ... zoals ik .... hebben hier echt wel iets aan)
alles zat erin: zand, heide, singel tracks, (veel) modder, heuveltjes !!
de stukken van de 82 compleet alleen gereden (geweldig : het alleen op de wereld gevoel!)
gewoon een super (zware) toertocht met die terril op het einde (je moet het maar bedenken
(technisch EN moeilijk = technisch en TE moeilijk voor mij na 75 km)
bij aankomst kon ik geen woord meer uitbrengen (gelukkig hadden die mensen aan den toog ni veel nodig ...)
compleet LEEG dus ....
alleen... van boterhammen heb ik niks gezien hoor! te laat vertrokken? (9:15)
afzien kan toch deugd doen
(na lezen van sTTevie) ook super die vele "gevaar" bordjes (mindere bikers ... zoals ik .... hebben hier echt wel iets aan)
Last edited by drikkie on Tue 11 Nov 2014 21:58, edited 2 times in total.
- Kapelaan Hamman
- Mountainbiker
Post by Kapelaan Hamman »
Supertocht. Blij dat ik samen met meneer Pastoor vanuit Nederland ben gekomen om deze tocht te rijden. Superverzorging onderweg, veel overwegwachters, nog nooit zoveel pijlen gezien. Fout rijden onmogelijk.
80 km was een mooie combi van heel rustige stukken met stukken met meer volk.
80 km was een mooie combi van heel rustige stukken met stukken met meer volk.
- sTTevie
- Mountainbiker
ook de 82 gedaan ... moet je me toch 's uitleggen welke greppel we 30 keer door gegaan zijn?Supernaut wrote:Smaken verschillen zeker .
Eerst en vooral , geen slecht woord over de organisatie .
Je moet het maar doen om op zoveel oversteken begeleiders zetten , en de bevoorradingen waren ook wel af .
Maar als deelnemer aan die 82km vond ik die extra kilometers echt wel geen meerwaarde .
Ik lees hier geen modder enz. , wel het tweede deel had ik mijn buik wel echt vol van die modderige greppel die we wel 30keer moesten doorkruisen .
Enkel het stuk militair domein , heidegebied en die speelse zandduinen waren leuk , de rest.
Dat mooie speeltuintje voor de oversteek grote baan naar terril .
File van begin tot einde , wat daar dan nog leuk aan is ?
De terril zelf was tof , geen drukte .
Maar als je dan ziet en leest dat 75% de gemakkelijke route neemt , op welke basis beoordeel je dan ?
Als je op een tt 8 keer dezelfde persoon moet voorbijsteken , ........
Voor mij gewoon een goede tt , maar zeker geen uitschieter .
Een kleine echte commentaar .
Bevoorrading 1 na 21.5km , en pas 38km later de volgende .
Dat is wel redelijk ver .
Maar zoals reeds gezegd , ze waren wel meer dan af .
ik ben ab-so-luut geen modderliefhebber, blijf nog liever thuis, maar dit ging allemaal perfect buiten 1 stukje dat iets minder was & dan nog was 't redelijk 'vaste' modder ...
soit, ieder z'n mening ... ik vind Stal vies patat en zou niet weten welke (georganiseerde) marathon in Limburg (& daarmee dus de rest van Vlaanderen) beter doet
alleen zouden ze wat minder gevaar-bordjes moeten zetten, denk dat sommige gewoon al blokkeren als ze zo'n bordje zien
Inderdaad een heel erg mooie tocht. Wel een kleine bemerking...
De 32 km was aan de eerste splitsing niet aangegeven. En zoals velen met mij via de 47 gereden. Aan de eerste bevoorrading gemeld maar dat werd precies niet in dank afgenomen. Het duurde uiteindelijk een hele tijd voor iemand het bord is gaan aanpassen. De teller stond dus op 40 ipv 32.
Voor het overige, prima aangegeven en prima georganiseerd.
De 32 km was aan de eerste splitsing niet aangegeven. En zoals velen met mij via de 47 gereden. Aan de eerste bevoorrading gemeld maar dat werd precies niet in dank afgenomen. Het duurde uiteindelijk een hele tijd voor iemand het bord is gaan aanpassen. De teller stond dus op 40 ipv 32.
Voor het overige, prima aangegeven en prima georganiseerd.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Sluit me aan bij alle goei commentaren. De modder heb ik ook wel uit mijn ogen moeten wrijven maar daarvoor kreeg je op de 82 toch de rust van de heide voor terug. Ik had eerder al aangegeven dat twee bv's, Tom Boonen niet meegerekend, eigenlijk te weinig is voor 82 km. Mijn meegebracht gelleke, banaan en bars heb ik toch wel kunnen gebruiken. Een derde bv zou pas die 8 € kunnen verantwoorden. Nu vond ik het verschil van 4 € met de 47 toch buitensporig. Maar goed, daar heb ik vandaag, en zonder spijt, zelf voor gekozen. Verder viel op dat deze club heel wat vrijwilligers kan optrommelen. Iets wat sommige clubs niet lukt waardoor er geregeld TT's van de kalender verdwijnen. Ik schrijf 11 november 2015 alvast in mijn kalender.
Inderdaad, heeft tegen mijn achterwiel geredenBMW wrote:Super tocht weeral...de laatste weken zijn we verwend geweest.geen modder en op elke oversteek seingevers...schitterend.
zelfs tom boonen was er.