11 November Eksaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hylco
Mountainbiker
Location: s-works stumpjumper"specialized epic expert2014 29"

Re: 11 November Eksaarde

Post by hylco »

Vanmorgen om half9 hier ook vertrokken maar na 2km was de fun er al af.
Eerst lek achteraan en paar meter verder ook vooraan.de latex in de banden kreeg geen van beide gaatjes dicht.dan maar terug naar de auto en naar huis.
Jammer want het parcours begon best leuk.
Thuis banden is bekeken en 2scheurtjes voor en achteraan,morgen maar is nieuw schoeisel halen bij de lbs.
Veel volk was er in ieder geval.

Grts

Hylco
dannyvk
Mountainbiker

Post by dannyvk »

Aan de nieuwe eigenaar van mijn Garmin 500.
Ik hoop als je nog eens een toestel piekt tijdens een bevoorrading dat ze je snappen en dat ze alle vingers van je breken.
Bedank om mijne dag te verkloten!
ysewijne
Mountainbiker

Post by ysewijne »

Hallo , Prachtige rit , goede organisatie , mooi mooi , goed bezig jongens/meisjes .
Bushido
Mountainbiker

Post by Bushido »

Het was een toffe rit! Een paar leuke passages gereden die ik nog niet kende! =D>

Waar zijn de foto's ergens te vinden?
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Genoten van de mooie rit , goed weer & droog parcour . Tussenstop , bepijling , GRATIS bike stalling ok . Bike wash =D> . De lekkere pannenkoek & een bleken leffe hebben gesmaakt . Een geslaagde voormiddag :wink: .
sofeurken
Mountainbiker

Post by sofeurken »

eksaarde was alweer super-ritje,chapeau!!!zoals altijd veel volk ,gelukkig waren we al zeer vroeg weg.TOP voor mij waren de park-passages in lokeren,mooie voormiddag gehad! :-)
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Prima rit.
Speelstukjes in Lokeren waren idd het highlight van deze tt.
Net na het laatste boske in Lokeren samen gereden met een biker op een Trek fietske met Rohloff aan een stevig tempo.
Op de rechte dreven op het einde ontploften de beentjes bij een poging om een paar snelleren te volgen. Blijkbaar nog niet goed gerecupereerd van Ossendrecht zondag.
Na de bikewash nog een paar kms de benen los- en de fiets drooggereden.
De warme douche, de pannenkoek en gezellige aprés maakten er een zeer geslaagde ochtend van.
sofeurken
Mountainbiker

Post by sofeurken »

aha dickie,ikke ook eindje met rholof-biker mee gereden,eindje moeten achtervolgen na kapotte spaak,en dan hem(of jullie ?)er af gesmeten :lol: :lol: :lol: t'leven kan hard zijn hé :-D ,graptjen hé #-o
Galibier2646
Mountainbiker

Post by Galibier2646 »

Zeer leuke rit, parcours niks op aan te merken !

Qua sfeer een typische "land van waas-VTT", hiermee bedoel ik : iedereen tussen 7 en 77j was aanwezig waarmee er toch wel wat organisatorische problemen waren bij de bevoorrading alsook bij de talrijke singletracks.....
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Galibier2646 wrote:Zeer leuke rit, parcours niks op aan te merken !

Qua sfeer een typische "land van waas-VTT", hiermee bedoel ik : iedereen tussen 7 en 77j was aanwezig waarmee er toch wel wat organisatorische problemen waren bij de bevoorrading alsook bij de talrijke singletracks.....
Vond het net een a-typische land van waas tt , geen platgereden paden met modderbaggeren erbij ! Redelijk vroeg vertrokken en bijwijlen helemaal alleen gereden , dus het kan ;-) .
Heel content van mijn KTM 27,5'' op dit parcours , knallen op de stukjes asfalt en in Lokeren en Moerbeke toch wat technischer kunnen spelen . Bevoorrading was dik OK , bepijling zeer goed , kleedkamers , douches , gratis pannenkoek en een donkere Leffe om het door te spoelen . Nog een klapke met Dickie waar vooral de zware benen van Ossendrecht het onderwerp waren ;-) .
Post Reply