di 11/11/2014 Stal-Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Connie
Mountainbiker

Re: di 11/11/2014 Stal-Beringen

Post by Connie »

Vergeet niet te onthouden hoe laat jullie op de foto gaan morgen, dat zoekt woensdag een stuk makkelijker!
peterke1974 wrote:Mag men om 10.00 nog vertrekken voor de langste afstand?
Tot half elf mag iedereen starten. Vorig jaar kwamen de laatsten tot zo'n half drie/ drie uur over de mijnterril. Dan is het er heerlijk rustig.

Tot morgen!
Connie
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Connie wrote:Vergeet niet te onthouden hoe laat jullie op de foto gaan morgen, dat zoekt woensdag een stuk makkelijker!
peterke1974 wrote:Mag men om 10.00 nog vertrekken voor de langste afstand?
Tot half elf mag iedereen starten. Vorig jaar kwamen de laatsten tot zo'n half drie/ drie uur over de mijnterril. Dan is het er heerlijk rustig.

Tot morgen!
Connie
Ik ga normaal voor de grootste afstand en ik hoop dat ik nog een beetje power over heb voor de terril.
Anders ga je me niet zien , Connie.
Ik ga geen onnodige risico's nemen.
Ik weet hoe gevaarlijk de terril is , afdalen doe je daar beter niet met verstand op nul maar 100% geconcentreerd .
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Twee bevoorradingen op de marathon lijkt me toch wat weinig. Ik vrees dat ik dan twee bidons moet meenemen. Na 20 km heb ik er meestal eentje leeg zeker bij temperaturen die voor morgen worden aangekondigd. Repen en bananen zal ik ook al maar voorzien.
witte2
Mountainbiker

Post by witte2 »

Koppigaard,
Je eerste bevoorrading ligt klaar na ca 23km (lange afstand) en daar hebben we zo'n 700 l drank voorzien!
Als het daar op is moet je naar de tweede die je ongeveer na 58km gaat moeten tegen komen en hoe verder dat ge dan nog rijdt, hoe dichter dat ge terug bij de kantine komt! Het zal dus wel lukken denk ik, tot morgen aan de inschrijving!
grts Danny
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

Goodmorning bikers, de Stalse moosdabbers zijn er klaar voor. Dus nu jullie nog. Het parcour ligt er prachtig bij. Hier en daar wa plassen waar je rond kan en een paar vettige stukjes die je niet kan missen. Zoals Witte 2 al zij. Op bevoorrading 1 is genoeg drank voorzien. Koeken en fruit normaal gezien ook. Op de 2 de bevoorrading hebben we 300l
Drank klaarstaan en koeken en fruit en een boke mé choco of gelei. En niet te vergeten. Witte2 zijn verse soep is ook weer van de partij. Dus voor iedereen zal er wel iets zijn. Allesinds hopen we op een veilige en leuke tt. T'AMUSENT en tot op bevoorrading 2
MISTER NINER
Mountainbiker

Post by MISTER NINER »

Aan de organisatie : hoed af voor deze tocht (82km). Veruit de mooiste hier in de buurt. Geen verveling op het parcours en ook perfecte bevoorrading. Ook de terril was maximaal uitgepijld en verrassend nieuwe stukken.
Zeker tot volgend jaar
Toto
Mountainbiker

Post by Toto »

Zeer mooie rit,en vooral de terril.
ik dacht dat ze daar een bikepark aan't aanleggen zijn,ik heb er weinig van gezien :roll: .
Ik snap niet dat ge met een crossfiets probeert de terril te bedwingen.
Ik heb er 5 voor me gehad en die moesten allemaal wandelen [-(.
Orbeaman
Mountainbiker

Post by Orbeaman »

Vandaag ook afgezakt naar Stal. Een voorbeeld voor vele clubs. Alles tot in de puntjes verzorgd. =D>
Ondanks de lange rij bij de inschrijving ging het hier ook vlot vooruit. Seingevers aan de oversteekplaatsen. =D> =D>

Ik kom zeker in 2015 terug.

Proficiat aan de STALSE MOOSDABBERS =D> =D> =D>
Jonetteke
Mountainbiker

Post by Jonetteke »

Genoten van de zalige 47 km die we voorgeschoteld kregen. De mijnterril was een mooie ervaring en heel plezant! Perfect uitgepijld en heel goede bevoorrading. Perfect georganiseerd! Volgend jaar ben ik terug van de partij!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Vanmorgen ook afgezakt voor de 47 km naar Beringen. Begin dit jaar ook al eens eens een TT gereden daar waar ik heel hard over te spreken was, maar deze is nog trapje hoger als ik dit mag zeggen.
Inschrijving heel vlot, bikepark ook (ondanks enkele voorstekers), hoog offroad percentage, een terril, en hiernaast constant bos met leuke tracks in. Het stukje heide naar het einde toe was een leuke afwisseling. Vooral na ravi was het fun fun fun, enkel spijtig dat het gemaakte parcourtje iets te veel zandbak was voor iedereen, maar het laatste voor het einde was dan iets dat op weg naar huis in je geheugen steeds terugkomt....
Volgend jaar normaal terug aanwezig!
Post Reply