09/11/2014 Tessenderlo : 24ste MTB crossers TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mtbker13
Mountainbiker

Re: 09/11/2014 Tessenderlo : 24ste MTB crossers TT

Post by Mtbker13 »

Mtb Team De Jachthoorn vond het een Prachtige tocht ! Proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>
ik zelf heb weeral de moeilijke kant van de rodenberg gepakt en wauw zalig ... Bam naar beneden :lol:
De bevoorrading was ook tiptop in orde heel uitgebreid soep met balletjes mmm...

See You Next Year Tessenderlo ! :drunk:

tot bij ons :wink: : 15 Februari mtb toertocht Lichtaart
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Mooi bostochtje. Op en af had ik 85km. Ideaal.

Plezantste was de ardennenafdaling. Cool.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Heb een tijdje staan kijken onder aan de 'ardennerafdaling'. Veel volk komt daar toch niet naar beneden. Vandaag was ie best te doen. In vettiger omstandigheden heb ik hem eerder al eens links laten liggen om op het gemakkelijker alternatief schaamteloos tegen de grond te gaan. Mooie tocht, mocht een paar kilometer langer duren. Over de 2.000 bikers heb ik vernomen.
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

MTB crosser wrote:@ Tim FCB : Het warm water systeem in de douches is volledig vernieuwd, normaal is er dus voor iedereen een warme douche mogelijk en kunnen jullie proper gewassen huiswaarts.

@ Sjoek : Er komt nog wel een update over de toestand van het parcours, en de regenvoorspellingen verschillen ook sterk van site tot site.

heb de 34km gereden en da was top maar dat wisten we he

over de douches amaaaaai da was gewoon weg zalig =D> =D> =D>
dus M/V van de organisatie vanaf nu komen we ieder jaar terug
tot de volgende he
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

koppigaard wrote:Heb een tijdje staan kijken onder aan de 'ardennerafdaling'. Veel volk komt daar toch niet naar beneden. Vandaag was ie best te doen. In vettiger omstandigheden heb ik hem eerder al eens links laten liggen om op het gemakkelijker alternatief schaamteloos tegen de grond te gaan. Mooie tocht, mocht een paar kilometer langer duren. Over de 2.000 bikers heb ik vernomen.
Dochter van 13 heeft deze voor de eerste keer gedaan met succes . Ikzelf heb gewacht to ze beneden was en ben er dan achteraan gereden.
Was amusant te zien, vooral alle gezichten van die die daarboven bleven staan en zagen hoe een 13 jarige het hen voordeed. :lol:
MTB crosser
Mountainbiker

Post by MTB crosser »

Nen dikke merci aan alle 2074 bikesters en bikers die deze voormiddag onze tocht gereden hebben.
Het is tof om hier die mooie commentaren te lezen, ook daarstraks veel mensen gezien en gehoord
die zich een voormiddag goed geamuseerd hadden.
Tot volgend jaar??
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Nazgul wrote:
koppigaard wrote:Heb een tijdje staan kijken onder aan de 'ardennerafdaling'. Veel volk komt daar toch niet naar beneden. Vandaag was ie best te doen. In vettiger omstandigheden heb ik hem eerder al eens links laten liggen om op het gemakkelijker alternatief schaamteloos tegen de grond te gaan. Mooie tocht, mocht een paar kilometer langer duren. Over de 2.000 bikers heb ik vernomen.
Dochter van 13 heeft deze voor de eerste keer gedaan met succes . Ikzelf heb gewacht to ze beneden was en ben er dan achteraan gereden.
Was amusant te zien, vooral alle gezichten van die die daarboven bleven staan en zagen hoe een 13 jarige het hen voordeed. :lol:
Twee dikke duimen de hoogte in. Zou er meer tonen maar heb er maar twee. Leuk toch, als papa/mama jarenlang voorbereidend werk succesvol vertaald ziet in een momentopname van enkele seconden. Meer tijd heb je niet nodig om beneden te geraken. Proficiat aan je dochter.
Koen VE
Mountainbiker

Post by Koen VE »

Mooie tocht, proficiat!

Graag zou ik hem nog wel eens willen rijden maar was mijn gps vergeten. Heeft iemand deze misschien beschikbaar aub? Zou super zijn ...
troontrapper
Mountainbiker

Post by troontrapper »

Mooie tocht, proficiat aan de organisatie. Het mooiste was natuurlijk de rodenberg
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

heb Tom Boonen gezien,
met 2 man van vastgoedservice
weet iemand wie dat waren??
Post Reply