ik zelf heb weeral de moeilijke kant van de rodenberg gepakt en wauw zalig ... Bam naar beneden
De bevoorrading was ook tiptop in orde heel uitgebreid soep met balletjes mmm...
See You Next Year Tessenderlo !
tot bij ons
Post by koppigaard »
MTB crosser wrote:@ Tim FCB : Het warm water systeem in de douches is volledig vernieuwd, normaal is er dus voor iedereen een warme douche mogelijk en kunnen jullie proper gewassen huiswaarts.
@ Sjoek : Er komt nog wel een update over de toestand van het parcours, en de regenvoorspellingen verschillen ook sterk van site tot site.
Dochter van 13 heeft deze voor de eerste keer gedaan met succes . Ikzelf heb gewacht to ze beneden was en ben er dan achteraan gereden.koppigaard wrote:Heb een tijdje staan kijken onder aan de 'ardennerafdaling'. Veel volk komt daar toch niet naar beneden. Vandaag was ie best te doen. In vettiger omstandigheden heb ik hem eerder al eens links laten liggen om op het gemakkelijker alternatief schaamteloos tegen de grond te gaan. Mooie tocht, mocht een paar kilometer langer duren. Over de 2.000 bikers heb ik vernomen.
Post by MTB crosser »
Post by koppigaard »
Twee dikke duimen de hoogte in. Zou er meer tonen maar heb er maar twee. Leuk toch, als papa/mama jarenlang voorbereidend werk succesvol vertaald ziet in een momentopname van enkele seconden. Meer tijd heb je niet nodig om beneden te geraken. Proficiat aan je dochter.Nazgul wrote:Dochter van 13 heeft deze voor de eerste keer gedaan met succes . Ikzelf heb gewacht to ze beneden was en ben er dan achteraan gereden.koppigaard wrote:Heb een tijdje staan kijken onder aan de 'ardennerafdaling'. Veel volk komt daar toch niet naar beneden. Vandaag was ie best te doen. In vettiger omstandigheden heb ik hem eerder al eens links laten liggen om op het gemakkelijker alternatief schaamteloos tegen de grond te gaan. Mooie tocht, mocht een paar kilometer langer duren. Over de 2.000 bikers heb ik vernomen.
Was amusant te zien, vooral alle gezichten van die die daarboven bleven staan en zagen hoe een 13 jarige het hen voordeed.
Post by troontrapper »