Vektor bikes italia
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Vektor bikes italia
kent iemand dit merk? italiaans! of het goed is eigenlijk?
- troontrapper
- Mountainbiker
Re: Vektor bikes italia
Post by troontrapper »
Heb mij een vektor twentynine XT mix gekocht. Rij er nu al enkele maanden mee rond en ben er zeer tevreden over. Is voor zijn prijs een prima fiets. Deze fiets is niet de lichtste maar om aan gewicht te sparen zullen de meesten onder ons zelf iets moeten doen aan hun eigen gewicht, vooraleer te zagen over gewicht van de fiets. Op http://www.fietskopen.be" onclick="window.open(this.href);return false; kun je alles terug vinden kwa eigenschappen enzo.. De winkel is gelegen in Aarschot.
- whaleshark
- Mountainbiker
- Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem
Post by whaleshark »
@troontrapper
Ik hoop dat Savage reeds een MTB gekocht heeft... zijn bericht is 4,5 jaar oud...
Hij heeft dit forum het laatst bezocht op: za 11 sep 2010 17:24...
Ik hoop dat Savage reeds een MTB gekocht heeft... zijn bericht is 4,5 jaar oud...
Hij heeft dit forum het laatst bezocht op: za 11 sep 2010 17:24...
- troontrapper
- Mountainbiker
Post by troontrapper »
maakt ook niet uit, info is ook nuttig voor mensen die nog een vektor willen kopen. Ik rij er nu zelf al tijdje op rond en kan nog niets negatief zeggen