50 per uur saga

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
prideandglory1891
Mountainbiker

Re: 50 per uur saga

Post by prideandglory1891 »

De J.E. 't is ne keirel :lol:
Atommers, speciaal ras 8) :lol: 8) :lol:

En ik denk, als ge de RVV (oei mag da ni zeggen, da bestaat ni meer volgens hem) aan 30 gemiddeld kunt rijden, zoals hij, ge niet echt ne pannekoek zijt.
Op mtb gebied heeft hij ook wel al wat watertjes doorzwommen, ritjes waar ik een beetje jaloers op ben, vooral die bcbr :oops:

En 't is hier soms zo saai, een beetje animo mag wel hé (o)
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Dan zal hij lang 49.9 per uur kunnen rijden maar geen trap extra kunnen doen ;)

Nee even serieus ik ben zeker niet beter als een ander. Een sprintje trekken naar 50 per uur kan bijna iedere fietser.
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

Image

Ternat-Asse net voor het centrum van Asse, maar ik zal me er binnekort eens op toeleggen (blokskes langs den denjer!) ;-)

http://www.strava.com/activities/195750246" onclick="window.open(this.href);return false;
N I C K
Mountainbiker

Post by N I C K »

Reflex wrote:Dan zal hij lang 49.9 per uur kunnen rijden maar geen trap extra kunnen doen ;)

Nee even serieus ik ben zeker niet beter als een ander. Een sprintje trekken naar 50 per uur kan bijna iedere fietser.
Overschat je uw collega's niet wat ;). Dan moet je toch wat getraind zijn lijkt me. Ik denk dat zelfs de meeste toeristen die enkel hun weekendtochtje doen, dat met de koersfiets niet halen.

Stoefen met cijfertjes altijd leuk he. Hoe gaat de topicstarter eigenlijk controleren of het met de mtb is? Anders heb ik wel wat strava's aan +50km/h avg, over kasseien, bergop en grint zelfs.
Verder bepaalt de wind natuurlijk alles...
En je wil een percentage, zeker minder dan 1%. Om het te kunnen moet je toch regelmatig fietsen en die het kunnen doen het wrs zelden of nooit. Ik heb het voor zover ik weet nooit gedaan (toen ik nog conditie had was er geen gps) terwijl ik op smalle bandjes wel een paar km aan 50 kon rijden.
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Ik heb het wel al gedaan: Tijdens de Marmotte, vanaf de top van de Galibier tot in Bourg dÓisans, dat is +-50km, en mijn snelheid was +50km/uur.
Ik moest dan wel soms in het wiel van een Baanwielrenner kruipen, want met mijne 44-11 draai ik zo zot als een koffiemolen.....
Telt dit ook mee? :P :P :P
eddy1
Mountainbiker

Post by eddy1 »

TaurineR wrote:Ik heb het wel al gedaan: Tijdens de Marmotte, vanaf de top van de Galibier tot in Bourg dÓisans, dat is +-50km, en mijn snelheid was +50km/uur.
Ik moest dan wel soms in het wiel van een Baanwielrenner kruipen, want met mijne 44-11 draai ik zo zot als een koffiemolen.....
Telt dit ook mee? :P :P :P
Natuurlijk telt dit niet. Als het andersom was geweest dan wel. :lol: :lol: :lol: :lol:
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Japie carbon wrote:50km/h aan tikken is toch niet zo een probleem?

Als je een beetje getraind ben dan is dat een eitje.
Als je dat kan op onze trails dan ben je de held van de eeuw.
Japie carbon
Mountainbiker

Post by Japie carbon »

Wie heeft het hier over trails?? Het gaat er toch om of je die snelheid kan halen?
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Ach jee,
Ik was vergeten dat het weer lange tenen tijd is...

Je bent wel vet bom als je 50kmh kan trappen rechtdoor.
Zo beter?
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Proficiat, ge zet de eerste die de 50 op een vlak terein net haalt/post (gedurende 0.2sec, mor toch) (o)

Je mag uw Cola light komen ophalen :lol:
Locked