door omstandigheden niet kunnen komen,dus ik had ook graag de gps track gehad als iemand deze heeft.
groeten dave
dave_swinnen@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Heusden-Zolder 2/11/2014
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
daveswinnen
- Mountainbiker
Re: Heusden-Zolder 2/11/2014
Inderdaad, ook ik was gestart met zeer lage verwachtingen aangezien deze TT vroeger (al dan niet noodgedwongen) bijna volledig het BLOSO-parcours volgde.
Maar wat een aangename verrassing!
Prachtig parcours gereden met veel mooie stukken en singletracks.
Het mooie herfstzonnetje samen met de vallende bladeren maakten er echt een top(herfst)voormiddag van.
Ik hoop dat de organisatie dit parcours ook voor volgend jaar kan blijven houden en niet terug moet switchen naar BLOSO ...
Proficiat aan de organisatie in ieder geval!
Tip : volgend jaar de Kluis en den terril er nog bij en dit wordt een van de beste tochten van het jaar.
Maarja, jammer genoeg zullen die stukken altijd verboden blijven denk ik
Maar wat een aangename verrassing!
Prachtig parcours gereden met veel mooie stukken en singletracks.
Het mooie herfstzonnetje samen met de vallende bladeren maakten er echt een top(herfst)voormiddag van.
Ik hoop dat de organisatie dit parcours ook voor volgend jaar kan blijven houden en niet terug moet switchen naar BLOSO ...
Proficiat aan de organisatie in ieder geval!
Tip : volgend jaar de Kluis en den terril er nog bij en dit wordt een van de beste tochten van het jaar.
Maarja, jammer genoeg zullen die stukken altijd verboden blijven denk ik
Inderdaad een heel leuke tocht.
En wat een rijke bevoorrading!!!
isostar drank, bars en zelfs gel's + een hoop wafels, appelsienen ,soep en rijstpap met bruine suiker
zelfs wanneer ik een 2de maal passeerde (toer was zo leuk dat ik na 46km nog eens de 23 heb bijgedaan) was er nog genoeg.
bepijling dik in orde, dikwijls ondersteund door witte kalklijnen.
alles prima georganiseerd
En wat een rijke bevoorrading!!!
isostar drank, bars en zelfs gel's + een hoop wafels, appelsienen ,soep en rijstpap met bruine suiker
zelfs wanneer ik een 2de maal passeerde (toer was zo leuk dat ik na 46km nog eens de 23 heb bijgedaan) was er nog genoeg.
bepijling dik in orde, dikwijls ondersteund door witte kalklijnen.
alles prima georganiseerd
-
Flappy1983
- Mountainbiker
- Location: Kona Honzo CR (2020) & Kona HeiHei Trail Deluxe (2016)
Post by Flappy1983 »
Idd, er zaten privéstukken in het parkour. Op een bepaald moment moest je door een ijzeren poort en paseerde je aan de linkerkant een voetbalplein. Nadien moest je een rechts een klein paadje in om zo te eindigen op de inrit van de volgende straat "WANDELSTRAAT 3-4 in Lummen. Deze mensen ken ik persoonlijk en ze hebben voor deze aangelegenheid de POORT OPEN gezet.lucky7 wrote:Zaten er privestukken in het parkoers?
Voor we aan da voetbalplein kwamen ,zijn we toen nie over een klein technische parcours gereden?was dit ook privé,want daar wil ik nog wel Eens terug naar toeFlappy1983 wrote:Idd, er zaten privéstukken in het parkour. Op een bepaald moment moest je door een ijzeren poort en paseerde je aan de linkerkant een voetbalplein. Nadien moest je een rechts een klein paadje in om zo te eindigen op de inrit van de volgende straat "WANDELSTRAAT 3-4 in Lummen. Deze mensen ken ik persoonlijk en ze hebben voor deze aangelegenheid de POORT OPEN gezet.lucky7 wrote:Zaten er privestukken in het parkoers?