Zondag 2/11 Zwalm

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Neoray
Mountainbiker

Re: Zondag 2/11 Zwalm

Post by Neoray »

Prachtige rit gereden in Zwalm vandaag!
De inschrijving, bevoorrading (heel veel keuze) en afspuitstand waren voor mij in orde. Douches heb ik niet gebruikt.
Parcours (50km) was redelijk wat op de weg, maar met dit aantal hoogtemeters is dat eigenlijk geen punt.

Proficiat aan de organisatie en wat mij betreft tot volgend jaar! =D> =D> =D>
cube-rider
Mountainbiker

Post by cube-rider »

Mooie tocht. =D>
Als ik vrij ben zeker tot volgend jaar.
1 puntje voor volgend jaar. Zou voor mij gerust 60 of 70 km.mogen geweest zijn, daar er veel asvalt in zat.
Bevoorrading en bepijling echt top !! [-o< [-o<
disc
Mountainbiker

Post by disc »

cube-rider wrote:Mooie tocht. =D>
1 puntje voor volgend jaar. Zou voor mij gerust 60 of 70 km.mogen geweest zijn, daar er veel asvalt in zat.
Al vele malen hier geweest maar dit jaar was echt uitzonderlijk.
Nog nooit met zo'n mooie fiets aangekomen.

In normale jaren (of mogen we vanaf nu deze temperaturen als normaal beschouwen) ben je toch wel wat langer op weg voor dergelijke afstanden.
En op zondag is er meestal al minder interesse voor ritten boven 50 km, zeker niet in Vlaamse Ardennen.

Ik weet niet van waar je bent maar je kan ook altijd uw auto wat verder parkeren of met de fiets van thuis komen. :-D
cube-rider
Mountainbiker

Post by cube-rider »

disc wrote:
cube-rider wrote:Mooie tocht. =D>
Al vele malen hier geweest maar dit jaar was echt uitzonderlijk.
Nog nooit met zo'n mooie fiets aangekomen.

In normale jaren (of mogen we vanaf nu deze temperaturen als normaal beschouwen) ben je toch wel wat langer op weg voor dergelijke afstanden.
En op zondag is er meestal al minder interesse voor ritten boven 50 km, zeker niet in Vlaamse Ardennen.

Ik weet niet van waar je bent maar je kan ook altijd uw auto wat verder parkeren of met de fiets van thuis komen. :-D
Ben van Zottegem en auto thuis gelaten.
Had wel 66km. op de teller, maar is wel correct wat je zegt, normaal is het weer anders dan vandaag en idd.misschien de interesse ook minder op tochten boven de 50km.
Het was maar even vermelden hé :wink:
chrisper
Moderator

Post by chrisper »

of een combinatie van bvb 50 en 25 rijden, heb ik ook bij enkele ritten al gedaan
Tims
Mountainbiker

Post by Tims »

Of de Molenberg nog een keer op en af rijden, of 2 of 3...

Ik had er ook 66 en ook nog overschot, maar voort zelfde geld ist van sleregem en ben je content, dat het max 50 is.

Bedankt aan alle molenbikers voor alweer een geslaagde editie, ik zou zeggen volgend jaar eens in de andere richting, maar de eiken- en Molenberg kunnen er toch echt niet in ontbreken.
SC179
Mountainbiker

Post by SC179 »

Idd gezellig ritje dat er dankzij het weer enorm goed bijlag, de wind zorgde dan op zijn beurt voor de nodige weerstand! Iemand een idee waar de foto's terug te vinden zijn?
molenbiker
Mountainbiker

Post by molenbiker »

Bedankt aan de 1300 deelnemers !

de foto's zullen eerstdaags wel hier via een link te vinden zijn.
moorken
Mountainbiker

Post by moorken »

Zalig ritje in prachtige weersomstandigheden! Een beetje overeten op de 2de bevoorrading (ik had geen 2de verwacht vermits de eerste redelijk perfect halfweg lag en het slechts nog 16km was vanaf de laatste....
veel respect voor mijn collega MTB'er die na 6km zijn voorwiel van een spiksplinternieuwe fiets verkloot heeft (daar komt hij mooi de struiken uit gekropen in onderstaande filmpje), om dan op te geven en bij aankomst aan de start toch terug besluit met een volledig krom wiel toch nog de 50km aan te snijden, en uit te rijden....

Voor wie het moeten missen heeft, of wil herbeleven: http://youtu.be/zTySaa7CD-A enjoy :-) :-) :-)
chrisper
Moderator

Post by chrisper »

moorken wrote:Zalig ritje in prachtige weersomstandigheden! Een beetje overeten op de 2de bevoorrading (ik had geen 2de verwacht vermits de eerste redelijk perfect halfweg lag en het slechts nog 16km was vanaf de laatste....
veel respect voor mijn collega MTB'er die na 6km zijn voorwiel van een spiksplinternieuwe fiets verkloot heeft (daar komt hij mooi de struiken uit gekropen in onderstaande filmpje), om dan op te geven en bij aankomst aan de start toch terug besluit met een volledig krom wiel toch nog de 50km aan te snijden, en uit te rijden....

Voor wie het moeten missen heeft, of wil herbeleven: http://youtu.be/zTySaa7CD-A enjoy :-) :-) :-)

Leuk filmpje.
En amaai, uwe maat hing goed in de struiken.
Moest ne mens het nie weten, zou je kunnen zeggen dat dit filmpje uit de zomer komt. Zo een zot weer op 2-11
Post Reply