Zondag 2/11 Zwalm

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
molenbiker
Mountainbiker

Zondag 2/11 Zwalm

Post by molenbiker »

Zwalm De Zwalmparel
Sportlaan 1

Halloween Vtt
25-35-50 km
start 08u00- 10u30
Iedere deelnemer ontvang Halloweenkoek

Ruime parking-fietsparking -afspuitplaats-douches
chrisper
Moderator

Re: Zondag 2/11 Zwalm

Post by chrisper »

Als ons lieftallig weertje in belgie het toelaat kom ik hier zeker een tochtje doen, altijd leuke streek om te rijden. Maar bij veel regenval kies ik liever andere oorden.
Hopelijk tot zondag
stef007
Mountainbiker

Post by stef007 »

ik kom van west vlaanderen en ik ken de streek daar omdat ik daar kom trainen met de koersfiets maar zou er nu graag eens de mtb tocht rijden daarmee zou ik graag wat meer over de tocht zien kwa parcours hellingen en hoogte meters
MET MIJN GROETEN
MUNARON
Mountainbiker

Post by MUNARON »

chrisper wrote:Als ons lieftallig weertje in belgie het toelaat kom ik hier zeker een tochtje doen, altijd leuke streek om te rijden. Maar bij veel regenval kies ik liever andere oorden.
Hopelijk tot zondag

Armand Pien voorspelt 14° droog licht zuiders briesje.

MunaronHeestert,
Tims
Mountainbiker

Post by Tims »

stef007 wrote:ik kom van west vlaanderen en ik ken de streek daar omdat ik daar kom trainen met de koersfiets maar zou er nu graag eens de mtb tocht rijden daarmee zou ik graag wat meer over de tocht zien kwa parcours hellingen en hoogte meters
MET MIJN GROETEN

Als het vergelijkbaar is met vorige editie:

de 25 km loopt zoveel mogelijk langs vlakke wegen door de prachtige Zwalmstreek , langs De Paddestraat, Roborst, St Blasius Boekel, Heuvelgem-Arme Kleie, Ketse, de 35 km daar zit al iets meer pit in zoals Steenland,zoals Volander, Blarenhoek,Molenhoek,Kouterlos, Zavelput, Langendries, Rekelberg de 50 km zitten extra kuitenbijters in zoals de Pottenberg, , Perlinkmolen, Haaghoek, Buikberg om zo in Horebeke de bevoorrading te bereiken, daarna nog verder langs de Schamperij, Kabuize, Boigneberg, Kappelenberg, Eikenberg, Hauwaert om zo terug bij de andere afstanden te vervoegen en dan richting Zwalm om als laatste de Molenberg op te fietsen .

Ik vind het een leuk tochtje, niet te onderschatten bij regenweer, maar ik denk dat het dit jaar goed zal meevallen.
Verwacht u aan +/- 700hm. Dit zijn geen Ronse of Anvaing toestanden, alles goed te doen, niet technisch, redelijk wat asfaltverbindingen, maar dat vind ik persoonlijk eerder goed nieuws gezien den tijd vant jaar.

prima organisatie, ik kom hier graag terug.

mvg

Tim
molenbiker
Mountainbiker

Post by molenbiker »

Inderdaad zoals het er nu naar uit ziet wordt het eens genieten van de streek en niet ploeteren!
wim1598
Mountainbiker

Post by wim1598 »

KMI voorspelt vanaf donderdag warm & droog weer.
Vorig jaar ook gereden, niet te zwaar en inderdaad niet zoals Ronse of koppenberg toestanden.
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik ga dat hier in de gaten houden. Misschien kom ik wel af.
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

Ik kom zondag de Zwalmstreek voor de eerste keer eens verkennen. Ben er een paar maanden geleden is gaan eten in een oude molen, hopelijk valt de tocht even goed mee als het eten daar :-D

9 november: 7de wcup classic mtb
vertrek : provincie domein Huizinen
Focusrider
Mountainbiker

Post by Focusrider »

Terwijl mijn dochter in Zottegem haar geliefkoosde hobby beoefent :-) , zal ik ondertussen hier even de streek verkennen 8) . Een win-win situatie noemen ze dat. Ik zie er alvast naar uit.
Post Reply