Zwalm De Zwalmparel
Sportlaan 1
Halloween Vtt
25-35-50 km
start 08u00- 10u30
Iedere deelnemer ontvang Halloweenkoek
Ruime parking-fietsparking -afspuitplaats-douches
Zondag 2/11 Zwalm
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
molenbiker
- Mountainbiker
Re: Zondag 2/11 Zwalm
Als ons lieftallig weertje in belgie het toelaat kom ik hier zeker een tochtje doen, altijd leuke streek om te rijden. Maar bij veel regenval kies ik liever andere oorden.
Hopelijk tot zondag
Hopelijk tot zondag
ik kom van west vlaanderen en ik ken de streek daar omdat ik daar kom trainen met de koersfiets maar zou er nu graag eens de mtb tocht rijden daarmee zou ik graag wat meer over de tocht zien kwa parcours hellingen en hoogte meters
MET MIJN GROETEN
MET MIJN GROETEN
chrisper wrote:Als ons lieftallig weertje in belgie het toelaat kom ik hier zeker een tochtje doen, altijd leuke streek om te rijden. Maar bij veel regenval kies ik liever andere oorden.
Hopelijk tot zondag
Armand Pien voorspelt 14° droog licht zuiders briesje.
MunaronHeestert,
- Tims
- Mountainbiker
stef007 wrote:ik kom van west vlaanderen en ik ken de streek daar omdat ik daar kom trainen met de koersfiets maar zou er nu graag eens de mtb tocht rijden daarmee zou ik graag wat meer over de tocht zien kwa parcours hellingen en hoogte meters
MET MIJN GROETEN
Als het vergelijkbaar is met vorige editie:
de 25 km loopt zoveel mogelijk langs vlakke wegen door de prachtige Zwalmstreek , langs De Paddestraat, Roborst, St Blasius Boekel, Heuvelgem-Arme Kleie, Ketse, de 35 km daar zit al iets meer pit in zoals Steenland,zoals Volander, Blarenhoek,Molenhoek,Kouterlos, Zavelput, Langendries, Rekelberg de 50 km zitten extra kuitenbijters in zoals de Pottenberg, , Perlinkmolen, Haaghoek, Buikberg om zo in Horebeke de bevoorrading te bereiken, daarna nog verder langs de Schamperij, Kabuize, Boigneberg, Kappelenberg, Eikenberg, Hauwaert om zo terug bij de andere afstanden te vervoegen en dan richting Zwalm om als laatste de Molenberg op te fietsen .
Ik vind het een leuk tochtje, niet te onderschatten bij regenweer, maar ik denk dat het dit jaar goed zal meevallen.
Verwacht u aan +/- 700hm. Dit zijn geen Ronse of Anvaing toestanden, alles goed te doen, niet technisch, redelijk wat asfaltverbindingen, maar dat vind ik persoonlijk eerder goed nieuws gezien den tijd vant jaar.
prima organisatie, ik kom hier graag terug.
mvg
Tim
-
molenbiker
- Mountainbiker
Post by molenbiker »
Inderdaad zoals het er nu naar uit ziet wordt het eens genieten van de streek en niet ploeteren!
- fugitif
- Mountainbiker
Ik kom zondag de Zwalmstreek voor de eerste keer eens verkennen. Ben er een paar maanden geleden is gaan eten in een oude molen, hopelijk valt de tocht even goed mee als het eten daar
9 november: 7de wcup classic mtb
vertrek : provincie domein Huizinen
9 november: 7de wcup classic mtb
vertrek : provincie domein Huizinen
- Focusrider
- Mountainbiker
Post by Focusrider »
Terwijl mijn dochter in Zottegem haar geliefkoosde hobby beoefent
, zal ik ondertussen hier even de streek verkennen
. Een win-win situatie noemen ze dat. Ik zie er alvast naar uit.