zondag 26 oktober 15 de chouffetocht in Middelkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Guido T.
- Mountainbiker
Re: zondag 26 oktober 15 de chouffetocht in Middelkerke
Dikke proficiat aan de organisatie vanwege de Blueriders uit Leuven. Ons mogen jullie volgend jaar terug verwachten! Wij hebben ons goed geamuseerd en dat er files waren onderweg (vooral in de buurt van Lombardsijde)...tja daar kan niemand iets aan doen met meer dan 2000 bikers en bikesters aan de start. De file naar huis was veel erger gisterenavond: om hafzes vertrokken en pas om 20:00 terug in Leuven.
Mooi parcours, een dikke pluim voor de bepijlers. Men heeft op sommige duinstroken echt alles uit de kast gehaald zoals thv.st laureins en a h shoppingcenter.
Om de files te ontlopen kan men misschien de helling in het militaire kamp ontwijken door er naast naar de rijbaan te rijden , de helling aan de jachthaven kon men anders bepijlen door ze naar beneden te rijden en dan via het fietspad richting nieuwpoort rijden.
Doe zo verder en volgend jaar bij droog weer, op naar de 2200....
Om de files te ontlopen kan men misschien de helling in het militaire kamp ontwijken door er naast naar de rijbaan te rijden , de helling aan de jachthaven kon men anders bepijlen door ze naar beneden te rijden en dan via het fietspad richting nieuwpoort rijden.
Mooi parcours, een dikke pluim voor de bepijlers. Men heeft op sommige duinstroken echt alles uit de kast gehaald zoals thv.st laureins en a h shoppingcenter.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
op mtb-you kan je ook de foto's van al de deelnemers bewonderen en het zijn schoontjes wè

- arneken
- Mountainbiker
Serieus veel plezier gehad om daar even door te trekken. Haalde op dat stuk een gemiddelde van 24 fzo, wat voor mijn doen veel is op een off-road.vani wrote:nog stukske van langs die vaart op het laatst
" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de rest ben ik blij dat ik thuis was. 1ste 15km waren loodzwaar (al zal dat ook te maken hebben gehad met het feit dat dit mijn 1st rit in lange tijd was), maar veelbelovend. Daarna viel het middenstuk me wat tegen, maar gelukkig voldoende tijd om te recuppen. Had iets meer duinen verwacht als was het op zich al bij al nog dik oké hoor! Bevoorrading kwam ruimschoots op tijd voor mij. Mooie singletracks in Nieuwpoort en de laatste kilometers was het terug stoempen op het superprestigeparcours. Het feit dat ik uiteindelijk met krampen ben binnen gekomen zegt genoeg. Dik oké, en we kijken of we volgende jaar nog eens kunnen komen.
Helaas nog steeds op mijn oude 26'er die serieus heeft afgezien (schakelproblemen opt laatste). Hopelijk volgende week op mijn spiksplinternieuwe 27'5
J.E. wrote:Heeft er iemand toevallig een GPX file van deze tocht?
geen idee of ge dat kan afhalen van strava maar dit is alvast de rit. zat 1 kort privestukje in
http://www.strava.com/activities/211819518" onclick="window.open(this.href);return false;
- J.E.
- Mountainbiker
Giovani ik kan deze niet downloaden spijtig genoeg, maar jij wel langs strava.vani wrote:J.E. wrote:Heeft er iemand toevallig een GPX file van deze tocht?
geen idee of ge dat kan afhalen van strava maar dit is alvast de rit. zat 1 kort privestukje in
http://www.strava.com/activities/211819518" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou je ze dan naar jorisermens@yahoo.com" onclick="window.open(this.href);return false; willen sturen?
hoe sla ik dat op ? :pJ.E. wrote:Giovani ik kan deze niet downloaden spijtig genoeg, maar jij wel langs strava.vani wrote:J.E. wrote:Heeft er iemand toevallig een GPX file van deze tocht?
Zou je ze dan naar jorisermens@yahoo.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; willen sturen?Danku!!!
- Sloebertje
- Mountainbiker
Post by Sloebertje »
a.u.b. kijk in je mailboxJ.E. wrote:Giovani ik kan deze niet downloaden spijtig genoeg, maar jij wel langs strava.vani wrote:J.E. wrote:Heeft er iemand toevallig een GPX file van deze tocht?
Zou je ze dan naar jorisermens@yahoo.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; willen sturen?Danku!!!