Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE
- trage rappe
- Mountainbiker
Post by trage rappe »
ook present vanuit het verre Beerse (allee agge thuis met de fiets vertrekt) 
Parcours vandaag eens gaan bekijken. Ligt er prima bij, hier en daar wat betere stroken toegevoegd in tegenstelling tot de vorige jaren. Er komt dit jaar ook een firma de fietsen inspuiten en afspuiten zodat ze achteraf weer stralen... als dat tenminste nodig is bij het uitzonderlijk goeie najaarsweer dat ze voorspellen.
Onze parcoursmeester heeft de afgelopen dagen niet stil gezeten. Volgens zijn gegevens zijn de tochten respectievelijk 30, 43 en 53 kilometer lang. En er is uiteraard de kidstoer van ong. 18 km. Tot zaterdag !
Ik neem aan dat er dit jaar wel warm water uit de douche zal stromen?. Dit was vorig jaar helemaal niet het geval.
Misschien zal het dit jaar niet nodig zijn, maar toch een warme douche kan deugd doen.
Misschien zal het dit jaar niet nodig zijn, maar toch een warme douche kan deugd doen.
[quote="Patje123"]Ik neem aan dat er dit jaar wel warm water uit de douche zal stromen?. Dit was vorig jaar helemaal niet het geval.
Misschien zal het dit jaar niet nodig zijn, maar toch een warme douche kan deugd doen.[/quote]
We zullen die van de voetbal eens informeren... vorig jaar nochtans niet direct klachten over gekregen. We volgen het op !
Misschien zal het dit jaar niet nodig zijn, maar toch een warme douche kan deugd doen.[/quote]
-
Loser Killer
- Mountainbiker
Post by Loser Killer »
Ben eens benieuwd of hij er weer gaat staan. "Vergunninghouders links, niet vergunninghouders rechts!" Kan ook andersom zijn. 
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Oei, ik kom af met mijn net 5-jarig zoontje.okke wrote: De 18km-tocht is een KIDSTOUR voor kinderen van 7 t/m 16 jaar.
Naar wat ik vernomen heb, zou de kidstoer de normale route volgen tot aan het ATB parcours en daar terugkeren richting vliegveld.Il Grasso wrote:Komt de kidstoer ook op de vaste route van Ravels?
Ofwel gewoon naar de start rijden ofwel aan de brug in Ravels op de kanaaldijk gaan richting Arendonk.pomper wrote:Als ik van turnhout kom waar kan ik ergens het op het parcour gaan merci
De gezamelijke kidstoer is vanaf 7 jaar, vrij de kidstoer rijden kan al eerder natuurlijk met de mama of de papa.
Kidstour lopt tot aan het ATB-parcours en keert dan terug via vliegveld Weelde.
Vanuit Turnhout kan je inderdaad over de brug richting Arendonk op het parcours. Let wel op dat de bevoorradingsploeg er reeds is !
Kidstour lopt tot aan het ATB-parcours en keert dan terug via vliegveld Weelde.
Vanuit Turnhout kan je inderdaad over de brug richting Arendonk op het parcours. Let wel op dat de bevoorradingsploeg er reeds is !