...op de Kasteeldreef tussen St-Maria-Oudenhoven en Brakel...
...uiteraard richting Brakel...
Vorig weekend 47,90km/hr... Met genepen billen...

Diegenen die geregeld 50km/hr rijden zijn keirels!

Secondje, ik ben nog even de hoogteregistratie in de gpx file aan het bewerken zodat het wel vlak is. Of zou ik bergop nemen?J.E. wrote:....Voorlopig gaat het wel nog wat stroefjes. Nog geen enkele File binnengekregen.
In dat geval zou ik mij een mtb van 1000€ kopen, en met de rest van mijn geld eens goed op reis gaan ipv weg te smijten aan wattagemeter, Di2 enz....sacapuntas wrote:Bij mij lukt dit moeilijk! Ik train nogtans met wattagemeter.
Ik rij met een 29'r, 50cm stuur, heb een di2 groep op mijn fiets, heb een 48T blad vooraan en zet mijn banden altijd op 4kilo..... toch wil het maar niet lukken en blijf ik steken in volle sprint op 35 per uur.
Iemand tips?
Post by whaleshark »
Je banden staan veel te hard opgepompt... 4kg is de helft te veel...sacapuntas wrote:Bij mij lukt dit moeilijk! Ik train nogtans met wattagemeter.
Ik rij met een 29'r, 50cm stuur, heb een di2 groep op mijn fiets, heb een 48T blad vooraan en zet mijn banden altijd op 4kilo..... toch wil het maar niet lukken en blijf ik steken in volle sprint op 35 per uur.
Iemand tips?
Post by Japie carbon »